הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לאחר כ-100 שנה L.L BEAN משנה את מדיניות החזרת מוצרים
ציבור קטן אך הולך וגדל של לקוחות נצלניים גרמו לחברת הביגוד להקשיח את נהליה הקיימים מאז 1912

אם טרם החזרת את בגדי הפלאנל שלך משנות ה-90 לחברת L.L.Bean ככל הניראה איחרת את המועד. החברה הקמעונאית ממיין, המייצרת ומשווקת בגדים ונעליים/מגפיים בסגנון כפרי, מפסיקה את המדיניות ארוכת השנים שלה של החזר פריטים שנרכשו ממנו, ללא שאלות ומבלי להתחשב במצב הפריט המוחזר. המדיניות הזו מלווה את החברה מזה 100 שנה. ואולם כמה לקוחות לא הוגנים הם שהביאו לקבלת ההחלטה להפסיק את המדיניות הזו, נמסר בהודעת החברה. "בזמן האחרון, קבוצה קטנה, אך הולכת וגדלה, של לקוחות, פירשו את המדיניות הנדיבה שלנו הרבה מעבר לכוונה המקורית והחלו לנצל זאת." נכתב במכתב מאת יו"ר החברה שואון גורמן אל ציבור הלקוחות.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



"חלק מהצרכנים מפרשים את המדיניות הזו, כיד חופשית להחליף את המוצר שהם רכשו למשך כל החיים והם מצפים לקבל החזר עבור מוצר שכבר נשחק מרוב שימוש רב שנים." הוא אמר. "אחרים מבקשים החזר על מוצרים שנרכשו על ידי גורם שלישי, כמו במכירות חצר."

ל.ל.בין שבסיסה בפריפורט, עדיין ממשיכה לקיים מדיניות של החזרת פריטים, ברם, החל מיום שישי האחרון, החברה תקבל בחזרה פריטים שנרכשו רק שנה קודם לכן, כולל הוכחת רכישה. אם המוצר פגום למעשה והלקוח יבקש להחזירו לאחר שנה, החברה תנסה למצוא 'פתרון הולם'." נמסר בהודעתה. גורמן אמר כי השינוי במדיניות ההחזרה של החברה "ישפיע רק על אחוז מזערי של ההחזרות."

המדיניות הליברלית שהנהיגה החברה של החזרת מוצרים על יד לקוחות, החלה עוד בימיו של ליאונווד בין, שייסד את החברה עוד ב-1912 כעסק קטן קמעונאי, של הזמנות בדואר ויצרן של מגפי ציידים עם עקבים בסגנון ייחודי ולא שיגרתי. הרעיון ביסוד מדיניות ההחזרה היה, שבין לא רצה לקוחות לא מרוצים ממוצריו.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE