הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לוס אנג'לס: טסלה פתחה מתחם שירות ומכירות נוסף באזור הוואלי
יצרנית המכוניות החשמליות מפאלו אלטו סיימה מהלך שעיקרו הרחבת פעילותה בברבנק

בתחילת חודש מרס, פתחה החברה מרכז מכירות ואספקה חדש בדרום שדרות סן פרננדו (San Fernando Blvd.) 633, בסמוך לסניף איקאה בעיר. המתחם נפתח לאחר שוועדת התכנון העירונית אישרה את הפרויקט, ועל פי הרישומים בעירייה הוא כולל שטח מכירות, שמתפרש על פני 5,050 סקוור פוט; אזור אספקה מקורה, שמתפרש על פני שטח של 9,250 סקוור פוט וחניון ללקוחות ולעובדים.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


החברה שיפצה את המתחם, שאכלס בית ספר לקולנוע וחנות, והתאימה אותו לצרכי פעילותה. סגן מתכנן העיר, סקוט פאלמבק, אמר, כי המתחם בו פעלה החברה עד כה הפך קטן מדי נוכח הגידול בפעילותה, "הם ניסו להשתמש בחלל אחד לשני הצרכים, אך בשלב מסוים הבינו כי דרוש להם מקום גדול יותר". לא נמסרה תגובתה של טסלה בעניין.

המתחם בו פעלה החברה עד כה, בדרום שדרות פרננדו 811, ימשיך לפעול כמתקן תיקון מכוניות וכחנות לחלקי חילוף. מתחם זה כולל אזור מכירות המתפרש על פני שטח של 2,400 סקוור פוט וטרקלין עם שש עמדות טעינה למכוניות חשמליות, הפועלות 24 שעות ביממה. החברה החלה לפעול בעיר ברבנק בשנת 2015, כשפתחה מרכז, ששטחו 27,600 סקוור פוט, למכירות, שירות, אספקה, תיקונים ואחזקה, עבור מכוניות חדשות ומשומשות מתוצרתה.


פלאמבק אמר, כי העיר פועלת על מנת למשוך לשטחה חברות נוספות עם מוניטין ונוכחות מצוינים, כגון אלה של טסלה, "טסלה לא נמצאת בכל עיר. אנו מעוניינים למשוך חברות נוספות ולשמור אותן בעיר, גם כשהן מעוניינות להתרחב". בעלי חנות טבק, הממוקמת ממול למתחם של טסלה, שון קראניאן, אמר, "גרים באזור אנשים עשירים ואני מקווה שהמהלך האחרון של טסלה יעלה את מספר הלקוחות החדשים שיגיעו לחנות שלי".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE