הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אלדין ופנטום האופרה מגיעים להוליווד
שני מופעי המחזמר המצליחים יועלו על בימת הפייטנג'ס: אלדין ופנטום האופרה

המחזמר המצליח אלדין מוצג בימים אלו בתיאטרון הפיינטג'ס בהוליווד וירוץ עד ה-31 במרץ. אחריו, יעלה המחזמר פנטום האופרה בין ה-4-22 באפריל. 

פנטום האופרה: המחזמר המצליח הועלה לראשונה ב-1986 בברודווי עם מוסיקה בלתי נשכחת של אנדרו לוי וובר. בהפקה המקורית שלו, כיכבו מייקל קרופורד בתפקיד הפנטום ושרה ברייטמן בתפקיד כריסטין. שיר הנושא של המחזמר, זכה לפופולאריות רבה ולמספר רב של עיבודים וגרסאות כיסוי. עלילת המחזמר מתרחשת בבניין האופרה וכריסטין, רקדנית בינונית אך זמרת מוכשרת המקבלת שיעורי שירה ממלאך המוזיקה שהוא קול מסתורי בחדרה. היא כובשת את לב הקהל והופכת לכוכבת בזירת האופרה של פריז. חבר ילדותה, מתאהב בה בעקבות הביצוע המרגש של האריה אך הפנטום (הלא הוא מלאך המוזיקה) מקנא במחזה הצעיר ומחליט לקחת את כריסטין למאורתו. 

כרטיסים החל מ-49 דולר.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



אלדין: המחזמר הוצג לראשונה בתיאטרון השדרה החמישית בסיאטל בשנת 2011 ולאחר מספר הפקות מקומיות ובינלאומיות בשנת 2012, עלה בטורונטו. במרץ 2014 הוא עלה לראשונה בברודווי וזכה מייד לביקורות מצויינות ולחמישה פרסי טוני. 

המחזמר נפתח עם הג'יני המברך את הקהל אל העיר אגרבא אשר ברחובותיה אלדין מבלה את ימיו בגניבת מזון מהרוכלים. אלדין מבטא את חלומותיו להראות לעולם שהוא יותר מסתם ילד רחוב. בינתיים, בארמון של אגרבא, הנסיכה יסימין מסרבת להינשא למחזמר נוסף. הסולטאן דורש שיסמין תתחתן עם נסיך אציל תוך שלושה ימים בלבד. המשך הסיפור ידוע- אלדין ויסמין נפגשים ברחובות העיר, מתאהבים, אלדין שמוצא את מנורת השמן הקסומה, משחרר את הג'יני המעניק לו שלוש משאלות. המחזמר עד הסוף הטוב, רצוף בשירים בלתי נשכחים, כוריאוגרפיה מלהיבה ותפאורה יפיפיה. 



Pantageshollywood.com

6233 Hollywood BlvdHollywood

323-468-1770





50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE