הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בקרוב- קוקה קולה עם אלכוהול
חברת הענק שוברת מסורת בת 130 שנה ומשיקה לראשונה בתולדותיה משקה המכיל אלכוהול. בשלב ראשון ניתן יהיה להשיג את המשקה ביפן בלבד

יחד עם הלוגו האיקוני והנוסחה הסודית שלו, קוקה קולה הוא אחד המשקאות המפורסמים ביותר זה למעלה מ-100 שנים. בימים אלו, חברת קוקה קולה על סף פרק חדש- תוכניות להשיק את המשקה האלכוהולי הראשון מטעמה. כעת, החברה נמצאת בתהליך ניסיוני של יצירת של משקה יפני פופולרי מז'אנר ה"אלכו-פופ" הידוע בכינויו "צ'ו-היי" המכיל אלכוהול "שוצו" מזוקק המהול עם מים מוגזים בטעמים שונים.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



המשקה בפחית בעל רמת האלכוהול הנמוכה יושק לראשונה ביפן, המהווה בית לתעשייה משגשת בנישת ז'אנר המשקאות, המונה אינספור חברות המייצרות משקאות "צ'ו-היי" בשלל טעמים החל ממשקאות בטעם קיווי ועד משקעות בטעמי יוזו (סוג של פרי הדר) שניתן למצוא במדפים על פני חנויות הנוחות השונות בכל רחבי המדינה.

נשיא "קוקה – קולה" ביפן, ג'ורג' גארדיונו, אישר את הידיעה על התוכנית במסגרת ראיון שנערך עימו והועלה לאתר החברה. "זהו משקה קל בפחית המכיל אלכוהול, מיוצר באופן מסורתי יחד עם משקה מזוקק המכונה שוצ'ו ומים מוגזים, בתוספת טעמים שונים. מעולם לא התנסינו בקטגוריית המשקאות בעלי רמת האלכוהול הנמוכה אבל, זוהי דוגמה לכך שאנחנו ממשיכים לחקור תחומים נוספים שבאופן טבעי לא מהווים את עיקר הליבה שלנו".

כאשר מר גארדיונו הדגיש עד כמה ייחודי המיזם הזה בעבור החברה, הוא לא מסר כל לוח זמנים בעבור המוצר הזה אך הוסיף: "קוקה – קולה, מאז ומעולם התרכזה בעיקר במשקאות ללא אלכוהול וזהו בבחינת ניסוי צנוע בעבור פלח השוק הספציפי שלנו. קטגוריית ה"צ'ו-היי" מצוייה באופן כמעט בלעדי רק ביפן. ברמה הגלובלית, ניתן לראות לעיתים משקאות שאינם אלכוהולים נמכרים באופן דומה לצורה בה משקאות אלכוהוליים נמכרים. לכן, זה די הגיוני לתת לצעד הנסיוני הזה זמן ממשי להתפתחות בשוק שאנו פועלים בו".

למרות הדברים שנאמרו, הקונספט של משקאות "קוקה-קולה" אלכוהוליים, יישאר קרוב לוודאי בתחומה של יפן וזאת במקום להפיצם באופן גלובאלי וזאת, עקב האיכויות ה"ייחודיות והשונות" המאפיינות את השוק היפני, כך הוסיף. הכניסה הרישמית לעולם המשקאות האלכוהוליים של קוקה קולה, מתרחשת כעת לאחר יותר  מ-130 שנים לאחר השקת המשקה הראשון והמקורי שלה בארה"ב וזאת כדי לעקוף את חוקי האיסור וההגבלה השונים.

ההכרזה של חברת "קוקה-קולה" לא מגיעה במקריות והיא חופפת את התכווצות שוק המשקאות הקלים הגלובלי הנובע מטרנד ה"בריאות" העולמי והדאגה הגוברת מרמת צריכת הסוכרים שבתגובה לה, עלתה החברה עם פתרונות כמו מים ומשקאות ספורט שכיום מהווים את ספינת הדגל שלה. בו בזמן, שוק ה"אלכו-פופ" ביפן גדל באופן ניכר מאז השקת ה"צ'ו - היי" הראשון שנימכר בחנויות השונות ברחבי המדינה הקרוי בשם "היי-ליקי" שהושק לראושנה לפי הדיווחים ב-1983 באמצעות נשים צעירות ואטרקטיביות ככוח המאיץ את המכירות.





50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE