הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
שרליז ת'רון מודה: עישנתי מריחואנה שנים
כוכבת הסרט "גרינגו" מספרת כי אמה היתה זו שנתנה לה את המריחואנה הראשונה שלה

מסתבר שאמה של שרליז ת'רון, גרדה מריץ נהגה לתת לבתה מריחואנה, כך סיפרה השחקנית היפה לג'ימי קימל בתוכנית הראיונות שלו ביום רביעי בלילה. הרומן של ת'רון עם המריחואנה התחיל לאחר שאמה סבלה מבעיות ברגליים והיא כמו בת טובה ומסורה, החליטה להקל עליה. "היא מאוד סבלה ולא יכלה לעסוק בספורט, אז קניתי לה קרם מריחואנה ומייד כל הכאבים נעלמו". כך גילו השתיים את נפלאות המריחואנה. בהמשך, הן גילו שהצמח טוב גם עבור דברים אחרים.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



"יש לי בעיית שינה קשה וכך גם אמי, אז דיברנו על זה בגלל שאנחנו לוקחות כדורי שינה. אמרתי לה, את יודעת, אולי אנחנו צריכות לנסות מדבקות או משהו אחר שיעזור לנו לישון". אמה מסתבר לקחה את הרעיון ברצינות ויום אחד היא הגיעה הביתה עם חבילה קטנה, הניחה אותה על השולחן והציגה בפניה מספר מטעמים מתוקים על בסיס מריחואנה. 

בתחילה, ת'רון חשבה שאמה קיבלה את  סוכריות המריחואנה מאחת מחברותיה במועדון הטניס, אבל זו הפתיעה אותה ואמרה: "הלכתי לחנות בעצמי והם ניסו למכור לי כל מיני סוגי סוכריות על מקל (עם מריחואנה)". כוכבת הסרט "גרינגו" שיוצא בימים אלו לאקרנים, מודה שבמשך שנים היא עישנה הרבה מריחואנה אבל הפסיקה כבר לפני שנים. בכל זאת, היא תומכת בלגליזציה של המריחואנה. "ראיתי כמה המריחואנה עזרה לאמא שלי ולאנשים רבים אחרים ותמיד האמנתי שצריך לאשר מכירתם של סמים קלים".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE