הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
פלורידה: הצעת חוק עשויה לגרור עליה בהרשמה לביטוחי בריאות משותפים
בית הנבחרים אישר הצעת חוק שעשויה להעלות את מספר הנרשמים להסכמי ביטוחי בריאות משותפים, אם תיחתם על ידי המושל, ריק סקוט

לאחרונה אישר בית המחוקקים של פלורידה בטלהסי הצעת חוק, שעשויה לגרור עליה במספר הנרשמים להסכמים של ביטוחי בריאות משותפים. ההצעה מאפשרת לאנשים אשר חולקים את אותן אמונות אתיות להירשם לביטוח בריאות משותף. ההצעה, שהועברה למושל פלורידה, ריק סקוט, אושרה ברוב של 62 קולות (89 מול 27). מי שהצביעו נגד היו דמוקרטים שהביעו חשש כי הפיקוח על הביטוח במדינה לא מסדיר הסכמים משותפים מסוג זה. 


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מאז שנת 2008, היו ארגוני ביטוח בריאות משותפים פטורים מעמידה בקוד הביטוח של פלורידה והגבילו הרשמה לאנשים שחולקים את אותן אמונות דתיות. ההצעה המדוברת תרחיב את החוק, כך שהוא יכלול גם הרשמה של אנשים החולקים את אותן אמונות אתיות. אם סקוט יחתום על ההצעה, מי שייהנו מהשינוי יהיו בעיקר ארגוני ביטוחי הבריאות הגדולים.

בשנה שעברה, שירתה תכנית מדי-שר (Medi-Share) של ארגון ביטוח הבריאות לנוצרים, שבמלבורן, שירתה 300,000 חברים בכל רחבי ארצות הברית. חברים אלה חתמו על הצהרת אמונה, בה הסכימו, בין היתר, כי התנ"ך הוא "ההתגלות הכתובה של אלוהים לאדם". המקבלים כיסוי בתכנית, הסכימו גם לא להשתמש בסמים לא חוקיים, אלכוהול או טבק ולהימנע מקיום יחסי מין מחוץ לנישואין.

חברים בתכניות ביטוחי בריאות, כגון זו שמציעה מדי-שר, משלמים דמי חבר חודשיים או מעבירים תרומות. על פי אתר מדי-שר, מדי חודש, מועברים הכספים שמגיעים לארגון למימון עלויות כיסוי ביטוחי לו נזקקים חברים אחרים. כלל החברים מעודכנים מדי חודש בדבר החשבונות אותם הם עוזרים לממן. ההרשמה להסכמי ביטוחי בריאות משותפים גדלה מאז שנכנס לתוקף חוק הבריאות של נשיא ארצות הברית לשעבר, ברק אובמה. החוק כולל הוראה הפוטרת ארגונים העומדים בדרישות מסוימות, מהצורך לספק אמצעים למניעת הריון, המחייב חברות ביטוחי בריאות. 


נשיא התאחדות ביטוחי הבריאות המשותפים וחבר קונגרס רפובליקני לשעבר, דייב ולדון, אמר, כי מספר החברים בהסדרי ביטוחי בריאות משותפים עלה באופן משמעותי, מאז שאושר החוק הפדרלי. לדבריו, 968,662 אנשים מכל רחבי ארצות הברית חברים בהסדרים כאלה, מתוכם כ-56,000 חברים הם תושבי פלורידה. בשנת 2017, הסתכמו הכנסותיה של מדי-שר, אחד משלושת הארגונים הגדולים בתחום בארצות הברית, ב-90.3 מיליון דולר. מדובר בעליה של 28.8 מיליון דולר בהשוואה לשנה קודמת.


ולדון ייחס את צמיחת החברות בתחום למתנגדים באופן אידיאולוגי לדרישות החוק הפדרלי. המתנגדים חייבו חברות ביטוח להציע שורה מקיפה של הטבות, כולל אמצעי מניעה, למרות שממשל טראמפ ביטל תנאי זה. אם תתקבל, תביא ההצעה לשינוי בחוק בפלורידה, כך שישקף את דרישות החוק הפדרלי. חבר הקונגרס התומך בהצעת החוק, טאד אלטמן, אמר, כי הוא לא יכול לצפות כמה חברים נוספים עשויים להיות זכאיים לכיסוי ביטוח רפואי באם תאושר ההצעה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE