הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לוס אנג'לס: מפגינים נגד Airbnb העירו תושבים משנתם
מתנגדים למיזם הלינה המצליח, ערכו הפגנה בשעה 7 בבוקר באזור NORTH HOLLYWOOD והעירו תושבים משנתם

לאחרונה קיימה קבוצה של מתנגדים לחברת Airbnb הפגנה בצפון הוליווד בשעה 7 בבוקר. בהפגנה הרועשת ביקשו המתנגדים, חברי ועד עובדי בתי המלון, Unite Here Local 11, למשוך את תשומת לבו של הציבור להשלכות השליליות שיש להשכרת דירות לטווח קצר, בשיטה שמציעה החברה. הרעש העיר תושבים משנתם. הם יצאו אל המרפסות לבושים בפיג'מות ועד מהרה החלו להטיח במפגינים דברי כעס. 


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


המשטרה נקראה למקום, בתחילה, בעקבות ההמולה שנוצרה ובהמשך על ידי המפגינים, שדיווחו על מקרים של תקיפה נגדם. בשלב מסוים אחד התושבים פרץ החוצה מבניין דירות בצעקות כעס: "אני רוצה לישון – כולם כאן רוצים לישון, השעה 7 וחצי". המפגינים הגיבו בקריאות רמות יותר: "צדק עכשיו" ו"זוהי זכותנו". תושב נוסף נראה כשהוא חוטף את השלטים מידי המפגינים, קורע ושובר אותם. עוד דווח, כי אחד התושבים חטף מכשיר טלפון מידיו של מפגין וזרק אותו. 


אחת מהדיירות במקום, שיצאה החוצה על מנת לבקש מהמפגינים שיניחו לה להמשיך לישון, אמרה מאוחר יותר: "הם לא גרים באזור, אך הגיעו הנה על מנת להפגין נגד Airbnb, אז הם חושבים שהם ישיגו את מטרתם אם הם יעירו את התושבים?". מארגני ההפגנה אמרו, כי עיריית לוס אנג'לס ממעיטה לפעול בעניין הפיקוח על השכרה לטווח קצר וכי מזה שלוש שנים שלא דנים במדיניות הפיקוח. 

לטענתם, בינתיים יחידות הדיור לטווח קצר החליפו 4,700 יחידות דיור לטווח ארוך, בתקופה של משבר דיור. המתנגדים הוסיפו, כי המצב מאפשר לבעלי בתים להפוך את הנכסים שלהם לבית מלון וכי התנאים של שיטת Airbnb אינם מעניקים הגנה לבעלי הנכסים, משום שהם לא מקיימים את אותם כללים שבתי מלון מקיימים.


50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE