הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מסתמן: טויס אר אס תסגור את כל סניפיה בארה"ב עוד השבוע
התחרות חסרת הסיכוי מול אמזון ושאר ספקי האינטרנט עשתה את שלה. הליך פשיטת הרגל הארוך מסתיים בתוצאות קשות עבור ענקית הצעצועים הוותיקה

ענקית הצעצועים לשעבר, שנמצאת בהליך פשיטת רגל עומדת  לסגור את כלל חנויותיה בארה"ב כבר השבוע. דובר מטעם הרשת סירב להגיב על הידיעות הללו. לאחרונה, רשת טויס אר אס אף החלה בסגירת חנויותיה גם ברחבי הממלכה המאוחדת. סגירת החנויות ברחבי ארה"ב עשוייה להיות מכה קשה במיוחד בעבור שני יצרני הענק הסברו ומאטל. לפי רישומים רגולטורים אחרונים משתי חברות הענק הללו, טויס אר אס אחראית למכירות של כ-10 אחוזים מסך כלל המכירות של חברות אלו.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


רשת טויס אר אס היא למעשה רשת חנויות הענק האחרונה המיועדת רק לצעצועים. בעולם שאחרי טויס אר אס, יצרני צעצועים יתקשו לקדם רבים ממוצריהן. סיום דרכה של הרשת מהווה לא פחות מחדשות נוראיות בעבור 2 חברות הצעצועים הניסחרות ביידי הציבור. משקיעים בחברות אלו מכינים את עצמם לגרוע מכל. ביום שישי האחרון, מניותיה של "הסברו" צנחו בערכן בכ 3.5 אחוזים בעוד אלו של חברת "מאטל" איבדו כ 7 אחוזים מערכן.

חברות צעצועים בגדלים קטנים יותר כדגומת ג'קס פאסיפיק איבדו אף הן 5 אחוזים מערכן. ספין מסטר הקנדית בעלת קו הצעצועים "האצ'ימלס" איבדה אף היא כ 3 אחוזים מערך מניותיה בבורסה של טורונטו. במקביל למתרחש בטויס אר אס, גם אצל הענק האירופי "לגו" לא הכל מתנהל על מי מנוחות. יצרנית לבני הפלסטיק המפורסמת דיווחה, מוקדם יותר השבוע כי לראשונה מיזה 13 שנה נרשמו ירידות במכירות, כך שללא ספק, מדובר בזמנים קשים מאין כמוהם בעבור יצרני הצעצועים השונים.


50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE