הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קליפורניה: נעצרו 2 חשודים בביצוע גניבה של פריטי אספנות של מארוול קומיקס בשווי 1.4 מיליון דולר
אביזרים מהסרט "קפטן אמריקה" ומסכת "איירון מן" הם חלק מהפריטים שנמצאו אצל שני הנאשמים מסן ברנרדינו ואשר שייכים במקור לאספן שמחסנו נפרץ על ידם

שני תושבי סן ברנרדינו נעצרו באשמה שהם קשורים לעבירות גניבה, בהיקף של 1.4 מיליון דולר, של פריטי אספנות מחברת ההוצאה לאור, מהגדולות בעולם, מארוול קומיקס. חלק מהפריטים שנמצאו כוללים אבזרים מהסרט "קפטן אמריקה" כמו מגינים, הזרוע והיד של נבולה מהסרט "שומרי הגלאקסיה", מגן איינהריאר מ"טור", מסכת "איירון מן" ומערכת של טפרים (ציפרניים חדות) מ"לוגאן". עבודות אמנות חתומות של המוציא לאור הפורש של מארוול קומיקס, סטאן לי ומהדורה מיוחדת לגיטרה חשמלית של "ספיידר מן". 


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



החקירה על ידי משרד השריף ראנצ'ו קוקאמונגה במחוז סן-ברנארדינו החלה ב-22 בפברואר, כשאספן חפצי אמנות ואספנות, שזהותו לא נמסרה, קיבל דיווח שחלק מפריטי האספנות של מארוול, שהיו בבעלותו,הוצעו למכירה באינטרנט. אז הוא גילה, שהאתר בו איחסן את חפצי האספנות והאמנות שלו, נפרץ. אחד מחשודים זוהה, לאחר שמסר פרטים מזהים לקונים מתענינים ברשת, כך נמסר בהודעת משרד השריף.



לאחר שהחלה החקירה גילו הבלשים שמדובר ביאן פלורז (35) מסן-ברנארדינו והוא נעצר ב-24 בפברואר, לאחר שהופעל נגדו צו מעצר. הוא טען לחפותו כנגד האשמות בגין פריצה וגניבה. בשלב זה הוא משוחרר בערבות. חשוד שני, מתיו רינקה (37) מסן ברנרדינו נעצר אף הוא, לאחר התקדמות החקירה בנדון. גם רינקה טען לחפותו כנגד אשמת קבלת רכוש גנוב. במקרה אחר, מחודש ינואר, הוא הואשם בעבירות של התחזות וגניבה מדרגה שנייה. גם על  האשמות אלה הוא טען לחפותו, אך נותר במעצר בינתיים.


50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE