הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ריצ'ארד סימונס ישלם לצהובונים שתבע
גורו הכושר, שסייע לרבים להוריד ממשקלם, נדרש לשלם הוצאות משפט לצהובונים, לאחר שתבע אותם, כי טענו שעבר תהליך לשינוי מין

גורו הכושר, ריצ'ארד סימונס (69), נדרש לשלם 130,000 דולר בגין הוצאות משפט לצהובון "נשיונל אינקווירר" ולאתר הרכילות "ראדר אונליין". כך פסק לאחרונה בית המשפט, לאחר שסימונס תבע את שני הצהובונים על שפרסמו שהוא עובר או עבר ניתוח לשינוי מין.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים




סימונס, שנראה בתוכניות טלוויזיוניות רבות מעודד אנשים להשיל ממשקלם ולהתחיל להתעמל, נעלם בשנה שעברה מעין התקשורת ובצהובונים פורסמו השערות שונות בנוגע להיעדרותו. שני הצהובונים האמורים פרסמו כתבות על בסיס עדות של "מקורב לסימונס" לפיה, הוא עובר הליך על מנת להפוך לאישה.

בחודש מאי של השנה שעברה, הגיש סימונס, שממש לא מתכוון לשנות את מינו, תביעה נגד הצהובונים. אך שופט בית המשפט העליון בלוס אנג'לס, גרגורי קיאוסיאן, פסק, כי אין בפרסומים משום הוצאת דיבה, וכי שינוי מין אינו נופל לקטגוריה זו. בהמשך לכך, פסק השופט קיאוסיאן, שעל סימונס לשלם את הוצאות עורכי הדין של הצדדים הנתבעים.

עורכי דינו של סימונס אמרו, כי מאחר וסימונס הינו דמות ציבורית מוכרת, יש לו את הזכות שלא להיות מוצג כמי שהוא אינו. השופט לא קיבל, כאמור, את טענותיהם.

סימונס מתכוון לערער על פסק הדין ואמר, כי למרות שאין לו שום דבר נגד הקהילה הטרנסג'נדרית, הרי הכתבות הינן שקריות ומדובר בהכפשת שמו.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE