הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
כבר מילאתם טופס? הפרסים הראשונים בהגרלות הלוטו בסופ"ש הקרוב יגיעו לכ-800 מיליון דולר
הסכומים הגבוהים מציבים את הפרסים בעשירייה הראשונה בהיסטוריה. ההגרלות יערכו היום ומחר

חולמים להיות מולטי מיליונרים? תוכלו בהחלט להגשים את החלום אם תזכו בפרס הראשון בהגרלות הלוטו הקרובות, שתערכנה היום ומחר. הפרס הראשון בהרגלת "מגה מיליונס" שתיערך היום מגיע ל-345 מיליון דולר, בעוד שהגרלת ה"פאוורבול" מציעה 455 מיליון דולר לזוכה- סכום כולל של 800 מיליון דולרים שעבור רוב האנשים מהווה הגשמת חלום.  סכום הפרס ב"פאוורבול" הוא השמיני בגודלו ב25 שנות פעילות של המפעל, בעוד שהסכום ב"מגה מליונס" הוא התשיעי בגדולו בהיסטוריה של 22 שנים. 


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



ריכזנו עבורכם מספר תשובות לשאלות נפוצות בנושא:

מה זה שווי כרטיס זוכה?

 את הפרס הראשון ב"פאוורבול", 455 מיליון, ניתן לקבל באמצעות 30 תשלומים שנתיים. זוכים רבים מעדיפים לקבל את הפרס בתשלום אחד, אולם אז מדובר בסכום של 269.4 מיליון דולר לפני מיסים. גם הגרלת ה"מגה מיליונס" מציעה 345 מיליון דולר ב30 תשלומים שנתיים, או תשלום חד פעמי של 205 מיליון לפני מיסים.

מתי ההגרלות?

הגרלת ה"מגה מיליונס" מתקיימת בשעה 11 בערב לפי השעון המזרחי, בימים שלישי ושישי. הגרלת ה"פאוורבול" מתקיימת ב-10:59 שעון מזרחי, כל רביעי ושבת.  במדריך הטלויזיה או באתרי הלוטו במדינה שלכם, תוכלו לברר כיצד ניתן לצפות בהרגלה בשידור חי. בנוסף, הגרלות ה"פאוורבול" וה"מגה מליונס" משודרות ישירות גם באתרי האינטרנט הרשמיים שלהן.

מה הסיכויים לזכות?

הסיכוי לכרטיס זוכה (בכל סכום) ב"פאוורבול" הוא 1 ל-25. אולם הסיכוי לזכות בפרס הראשון הוא אחד ל-292 מיליון. הסיכוי לזכות ביותר ממיליון דולר על ידי הרגלת 5 מספרים הוא 1 ל-11.7 מיליון. הסיכוי לזכות בכל סכום ב"מגה מיליונס" הוא 1 ל-24. הסיכוי לזכות בפרס הראשון הוא 1 ל-302.6 מיליון. הסיכוי לזכות במיליון דולר על ידי הגרלת 5 מספרים הוא 1 ל-11.7 מיליון.

כמה עולה כרטיס?

מחיר כרטיס ב"מגה מליונס" ו-"פאוורבול" הוא 2 דולרים. אולם יש אפשרות להכפיל פרסים(לא כולל הפרס הראשון) עד פי 5 במידה ומשלמים עוד דולר לכרטיס. ישנן מדינות בהן ניתן להוסיף דולר לכרטיס ולהכפיל את הסיכוי לזכות בפרס הראשון. 

מה קורה אם זוכים?

ראשית, וודאו שהכרטיס הזוכה מאובטח. רבים גורסים כי הדרך הטובה ביותר היא לחתום על גב הכרטיס לשמור אותו במקום בטוח. אולם זוכה מניו המפשיר שעשתה בדיוק את זה, הייתה צריכה להילחם בבית משפט על הזכות להישאר חסויה, זאת לאחר שהחוק במדינה מחייב הפצת שמות הזוכים. היא זכתה ושמה מעולם לא פורסם אך מקום מגוריה פורסם. 

לאחר הזכייה רצוי להתקשר לעורך דין, כלכלן ורואה חשבון על מנת שיבדקו כיצד ומתי ניתן לממש את הזכייה. בנוסף, במידה וזכיתם עדיף שתחשבו גם על המורשת שאתם משאירים אחריכם ולחשוב על משפחה ותרומה לצדקה. כשאתם מוכנים לממש את הזכייה, התקשרו למספר הטלפון שעל הכרטיס הזוכה. יש לזכור שיש תוקף לכרטיס זוכה והוא נע בין 90 יום לשנה לאחר ההגרלה, תלוי במדינה. במידה ולא תממשו את הזכייה בזמן, הכסף יועבר למדינה שבה הכרטיס הזוכה נמכר.

תוך כמה זמן מקבלים את התשלום?

בשני המקרים מקבלים את התשלום בטווח של 24-48 שעות מהרגע שדרשתם את הפרס.  

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE