הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אינטרקונטיננטל תשקיע 39 מיליון דולר ברכישת מניות ברשת ריג'נט
קבוצת אינטרקונטיננטל רוכשת מניות בקבוצת בתי המלון, ריג'נט, על מנת להרחיב את פעילותה בשוק בתי המלון האולטרה יוקרתית

לאחרונה הכריזה קבוצת בתי המלון, אינטרקונטיננטל, על תכניתה לבצע רכישת מניות בקבוצת בתי המלון האולטרה יוקרתית, ריג'נס הוטלס אנד ריזורטס, בשווי של 39 מיליון דולר, עם אפשרות לרכוש את שאר המניות אחרי שנת 2026. המהלך מהווה חלק מתכנית אסטרטגית רחבה, שעיקרה הרחבה ממוקדת של פעילות הקבוצה בסגמנט של מלונות אולטרה יוקרתיים. 


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים




על השלב הראשון של התכנית האמורה הכריזה החברה בשנת 2014, כשהיא הודיעה על כוונתה לרכוש 62 נכסים ברשת מלונות קימפטון. בסתיו שעבר, עדכנה הקבוצה, כי היא מאחדת את תכנית "קרמה ריוורדס" של קימפטון עם ה"ריוורדס קלאב" שלה. 


עד כה יכלו חברים במועדון של קבוצת מלונות אינטרקונטיננטל לבחור מבין הנכסים הרבים שמציעה הקבוצה ביעדים שונים, אך לא היו ביניהם מלונות יוקרה ברמה של למעלה מחמישה כוכבים. המצב צפוי להשתנות עם המהלך האחרון של הקבוצה.

ריג'נט אינה רשת מלונות גדולה. היא מפעילה שישה בתי מלון וצפויה להפעיל שלושה נוספים, שנמצאים בשלבי פיתוח. לרשת אין נכסים בארצות הברית. אינטרקונטיננטל מסרה, כי בשנים הקרובות, בכוונתה להרחיב את מותג ריג'נט עם כארבעים מלונות ביעדים אורבניים.

אחד המלונות של אינטרקונטיננטל, שצפוי לעבור מיתוג מחדש ויפעל תחת השם ריג'נט, הוא מלון הדגל של הקבוצה בהונג קונג, בקאולון. בשנת 1980, החל המלון את דרכו תחת השם ריג'נט. הוא הצטרף לקבוצת אינטרקונטיננטל בשנת 2001. הקבוצה לא מסרה על מלונות נוספים שצפויים לעבור הליך דומה של מיתוג מחדש, אך יש כמה מועמדים אפשריים, בהם בארקליי בניו יורק והמלון החדש של אינרטקונטיננטל בלוס אנג'לס.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE