הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הכלבה של סטן לי חזרה הביתה
כוכב הפוטבול, ג'ים בראון, התגלה כגיבור העל של מחבר ספרי הקומיקס, סטן לי, לאחר שמצא את כלבתו האבודה

לאחרונה נשבר ליבו של מחבר ספרי הקומיקס, ראש חברת מארוול לשעבר והאיש שהביא את גיבורי העל, בהם ספיידרמן ואיירונמן, סטן לי (95), לאחר שכלבת הפומרניאן האהובה שלו, שארלוט הלכה לאיבוד.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים





לי ניסה לעשות כל שביכולתו על מנת למצוא את כלבתו. הוא חיפש בשכונה בה הוא מתגורר, הוליווד הילס, ושותפתו העסקית, קאיה מורגן, אף פיזרה פוסטרים בשכונה, בהן נכתב שהכלבה הלכה לאיבוד וצירפה מספר טלפון. חלפו מספר ימים, אך איש לא יצר קשר ולי התחיל לחשוב שהוא כבר לא יראה את שארלוט לעולם.

מרחק מייל מביתו של לי, מתגוררים כוכב הפוטבול, ג'ים בראון, ואשתו, מוניק. השניים גילו את שארלוט בחצר הבית שלהם, ללא קולר. הם אספו אותה לביתם והתחילו לשלוח אימיילים לשכנים, על מנת לבדוק אולי מישהו מהם איבד אותה, אבל אף אחד לא ענה בחיוב.

בהמשך לכך הם פנו לווטרינר, שגילה שיש לכלבה שבב אלקטרוני. אך השבב לא רשום ובני הזוג הגיעו למבוי סתום. למרות זאת, הם לא התייאשו והחליטו לצאת לסיבוב בכל האזור ולבדוק אם מישהו פרסם פוסטר על כלבה שהלכה לאיבוד.

הם ראו את הפוסטר שתיאר את הכלבה, התקשרו למספר המצורף וזמן קצר לאחר מכן, שארלוט היתה שוב בזרועותיו של לי. סוף טוב, הכל טוב כמו בסרטים.



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE