הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קליפורניה: המשטרה תפצה זוג ב-2.5 מיליון דולר לאחר שהתייחסה לדיווח על אירוע חטפה כאל מתיחה
הסכם הפשרה מגיע לאחר שהאישה נחטפה ב-2015, הותקפה מינית פעמיים והתלוננה למשטרה שסיווגה את המקרה כ"מתיחה". התפנית הגיע במסגרת חקירה אחרת שהתנהלה נגד החשוד

דניס הסקינס ואהרון קווין, זוג צעיר מעיר ולג'ו שבצפון קליפורניה, הגיע להסכם פשרה עם המשטרה והעירייה במסגרתו יפוצה ב-2.5 מיליון דולר, זאת לאחר שהמשטרה המקומית התייחסה לדיווח על חטיפת האישה כאל מתיחה. בשנת 2015 דיווחו בני הזוג למשטרה על פורץ לבוש מסכה שסימם אותם וחטף את האישה. החוטף תקף את דניס מינית ושיחרר אותה יומיים לאחר מכן מחוץ לבית הוריה בהנטיגנטון ביץ'. 


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



המשטרה הבינה שהדיווח נכון לאחר שהחוטף, קצין משוחרר מאוניברסיטת הרווארד, הודה בחטיפה במסגרת משפט שמתנהל נגדו במקרה אחר ויכלא ל-40 שנים. אימו של אהרון, מריאן קווין, אישרה את החתימה על הסכם הפשרה לעיתון "סן פרנסיסקו כרוניקל" ביום חמישי האחרון. בנוסף, משטרת ולג'ו התנצלה בפני המשפחה על כך שהתייחסה לאירוע כאל מתיחה. 

מולר השתמש במזל"ט על מנת לרגל אחר הזוג ופרץ לביתם בעזרת נשק מזוייף. הוא קשר אותם והכריח אותם לשתות חומר מרדים, כך על פי התביעה. הוא כיסה להם את העיניים ובעזרת הודעה מוקלטת גרם להם להאמין שמדובר במספר חוטפים. 

הוא שם את דניס בתא המטען של האוטו שלו ונסע עד לסאות' לייק טהון, שם הוא החזיק אותה במשך יומיים. חוקרים מצאו וידאו של מולר מארגן מצלמות בחדר השינה שלו ואז תוקף מינית את דניס פעמיים. 

במהלך החטיפה וגם לאחריה, השתמש מולר בכתובת אימייל אנונימית כדי לשלוח הודעה לעיתונאי בסן פרנסיסקו, שם כתב כי דניס נחטפה על ידי קבוצת פושעים מקצועית שמתאמנת על דרכי הפעולה שלה. 

לאחר ששוחררה בעיירת הוריה, הנטיגנטון ביץ', סיווגה משטרת וולג'ו את החטיפה כ"מתיחה" וטענה שמדובר בחיקוי של הסרט "נעלמת", במסגרתו אישה שנעלמת משקרת לגבי חטיפה שעברה. 

לאחר מכן החוטף מולר נעצר במסגרת שוד אחר שביצע בבית באיזור סן פרנסיסקו. רשויות החוק טענו כי מצאו טלפון שמקושר למולר, ולאחר חיפוש במכוניתו וביתו הם מצאו ראיות, כולל מחשב שגנב מאהרון קווין, שקושרות אותו לחטיפת האישה. 

"טענות התביעה הן עמוקות יותר מאשר הסקפטיות של הנאשם" אמר השופט טרוי נונליי בהחלטה שמתפרשת על 22 עמודים והוסיף "חבר מושבעים הגיוני יכול למצוא שהתנהגותו של הנאשם הייתה קיצונית ושערורייתית". 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE