הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לוס אנג'לס: גבר רצח את אישתו לשעבר וניסה להתאבד במרכז קניות
גבר בן 33 נכנס לקניון בת'אוזנד אוקס - שם אשתו עבדה. השניים רבו כאשר לפתע הגבר שלף אקדח וירה בה. לאחר מכן הוא ירה בעצמו ופונה לבית החולים. מותה של האישה נקבע במקום. רק שבוע לפני האירוע, מאבטח במקום פתח באש אל שודדים בקניון.

גבר בן 33 ירה בגרושתו והרג אותה בקניון בת'אוזנד אוקס שבאזור לוס אנג'לס אתמול (שבת) ואז ירה בעצמו ופונה לבית חולים. הרשויות במקום לא חשפו את זהותו או את זהות גרושתו. 


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אנשים עומדים בקניון


על פי הדיווחים, היורה נראה לראשונה בקניון בסביבות 2:20 בצהריים, ומפרטי החקירה הראשונים עולה כי הוא הגיע לקניון, מקום עבודתו של גרושתו, לבדו. השניים התווכחו ואז הגבר שלף אקדח, ירה באישה ואז בעצמו. מותה של האישה נקבע במקום.

זמן קצר לאחר שנפתחה חקירה, פרסם משרד השריף במחוז ונטורה הודעה ולפיה האירוע הסתיים ואין עוד חשש לשלום הציבור. עוד נמסר כי לשניים יש ילדים משותפים שלא נפצעו באירוע. השריף המקומי ציין כי חקירה ראשונה מצביעה על רצח וניסיון התאבדות. 

עדי ראייה שהיו במקום סיפרו כי שמעו רעש עמום ואז את כלל באי הקניון נסים על נפשם. "חשבתי על הגרוע מכל", סיפר סיימון מונוז, שהיה במקום עם משפחתו, "למרות שלא שמעתי את היריה, חששתי שמדובר באירוע ירי. ברחנו דרך דלת המטבח". ג'פרי סימפסון, בן 17 שהיה במקום עם אמו, אמר כי הקניון ננעל וכי בכריזה שהופעלה נאמר שיש איום מחוץ למתחם.

"לא ידענו מה לעשות", תיארה סטייסי טריבל שעובדת במקום את רגע האירוע, "לא ידענו לאיזה כיוון ללכת כדי לצאת מהמקום בביטחה. מישהו אמר שהוא ראה שוטרים רצים עם אקדחים שלופים וככה גילינו שהיה אירוע ירי. נותרנו בחנות 20 דקות ועזבנו. אני שמחה שזה היה אירוע בודד".

רק שבוע לפני הרצח וניסיון ההתאבדות, אירוע אחר טלטל את הקניון. ב-10 במרץ מאבטח ירה בנשקו אל שלושה גברים שניסו לשדוד חנות תכשיטים במקום. אף אחד מהם לא נפצע, ובעוד שניים מהשודדים הצליחו להימלט, המאבטח עצר את השלישי באיומי אקדח.


50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE