הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ניו יורק: אב נעצר לאחר שנטש את התינוקת שלו ברכבת התחתית
העצור, בן 26, נרדם ברכבת וכשהתעורר לא מצא את ביתו התינוקת. השוטרים סבורים כי הוא היה שיכור או מסומם

אתמול נעצר תושב ברונקס, ג'ושוע פרז (26), לאחר שהתינוקת שלו נמצאה נטושה בתחנת רכבת תחתית בניו יורק. 


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים






אמש, בסביבות השעה 2 וחצי בצהריים, אמר פרז לבת זוגו, ונסה אלמודובר (26), שהוא לוקח את התינוקת שלהם, בת השישה חודשים, הביתה ברכבת התחתית. לאחר מכן, מסתבר שהוא עזב את התינוקת בתחנת הרכבת באפר איסט סייד ונסע משם ברכבת לברוקלין. כשעתיים לאחר מכן, נמצאה התינוקת כשהיא קשורה בעגלת התינוק שלה, על רציף הרכבת התחתית שברחוב 86, על קו הרכבת של שדרות לקסינגטון. האזרח שמצא את התינוקת הזעיק את השוטרים.

השוטרים עצרו את פרז והם סבורים, כי הוא היה נתון תחת השפעת אלכוהול, תחת השפעת סמים או שניהם, בשעה שנטש את ביתו על רציף הרכבת התחתית.

פרז סיפר לשוטרים, כי הוא היה בדרך מבית של חבר לבית שלו עם אלמודובר והתינוקת שלהם. כשהגיעו לתחנת הרכבת שברחוב 110, החל ביניהם ויכוח. אלמודובר שבה לביתו של החבר ועזבה את התינוקת עם פרז, שהיה אמור לקחת אותה חזרה הביתה.

פרז סיפר לשוטרים שהוא עלה על הרכבת התחתית בקו מספר 6 עם ביתו, לאחר מכן החליף רכבת ברחוב 125, ועלה על זו הנוסעת בקו מספר 5, לכוון צפון. לטענת פרז הוא נרדם וכשהתעורר בתחנה שברחוב פרזידנט הוא לא מצא את ביתו. לדבריו, הוא התקשר לאלמודובר ושאל אם התינוקת אצלה, אך היא הזכירה לו שהתינוקת נשארה איתו. הוא התקשר למשטרה ודיווח על האירוע. השוטרים הגיעו אליו לברוקלין, עצרו אותו ולאחר מכן איתרו את התינוקת על רציף תחנת הרכבת.

לא ברור כיצד הגיעה התינוקת לתחנת הרכבת על רחוב 86, בה נמצאה. התינוקת נלקחה לבדיקה בבית חולים ואלמודובר הגיעה לשם על מנת להיות עם ביתה.

בינתיים, נחקר פרז בתחנת המשטרה שביוניון סקוור והואשם בנטישת התינוקת, התנהגות מסוכנת לתינוקת ובהעמדתה בסיכון. החוקרים בודקים סרטוני וידאו על מנת לעקוב אחר שלבי ההתרחשות.

בעבר נעצר פרז 16 פעמים: פעמיים בגין עבירות שונות ו-14 פעמים בבגין התפרעות. כל ההאשמות נגדו בגינן נעצר בעבר בוטלו, פרט לשתיים. שתי העברות כללו תקיפה והתנגדות למעצר. פרז נעצר בפעם האחרונה בשנת 2016, בגין התפרעות. אך התיק נסגר.

לא ניתן היה לקבל את תגובתה של אלמודובר, ששיבחה את אבי ביתה בפוסט שכתבה בפייסבוק לכבוד יום האב, בשנה שעברה: "אתה גורם לי אושר. אתה גורם לבת שלנו אושר. אתה אבא נהדר, אב חורג וגבר נהדר".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE