הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ניו יורק: נערת הליווי, מפרשת מתן השוחד לאנשי משטרה, צפויה להעיד שהונחתה על ידי תורם לקמפיין של ראש העיר
ממסמכי התביעה עולה, כי נערת הליווי הסכימה להעיד שג'רמי רייכברג, החשוד במתן שוחד, הנחה אותה לפעילות מינים עם אנשי משטרה המעורבים בפרשה

נערת הליווי, גבי גרקו, שנקלעה לפרשת שחיתות במשטרת ניו יורק, הסכימה להעיד, שהונחתה במתן שירותי מין על ידי ג'רמי רייכברג, תורם גדול לקמפיין הבחירות של ראש העיר, ביל דה בלסיו. לדבריה, הנחה אותה רייכברג במהלך פעילות מינית שהיתה לה עם קצינים במשטרת ניו יורק. כך עולה ממסמכים שהוגשו לאחרונה לבית המשפט.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים




בשנת 2013 טסה גבי גרקו ללאס וגאס במטוס פרטי, יחד עם רייכברג ורצ'ניץ. לדבריה, רייכברג פיקח על שירותי המין שנתנה לאורחים של השניים באותה טיסה. בין האורחים היו גם סגן מפקח משטרת ניו יורק לשעבר, ג'יימס גרנט וקצינים נוספים ממשטרת ניו יורק. כך לדברי משרד התובע הכללי של מנהטן.

רייכברג מואשם במתן שוחד לגרנט, בתמורה להטבות. המשפט של רייכברג וגרנט צפוי להתחיל ב-30 באפריל, בבית המשפט הפדרלי של מנהטן. גרקו, המכונה במסמכי התביעה "נערת ליווי 1", הסכימה להעיד במשפט ולספר על אירועי באותה טיסה.

עורכי דינו של רייכברג ניסו לחסום את הראיות שמצאו התובעים למפגש המפוקפק שהיה לגרקו עם לרייכברג בטיסה, בטענה שיש בהן פוטנציאל לדעת קדומה שאינה הוגנת. בעבר טענו עורכי דינו, כי הם "לא מאמינים שישנה ראיה לכך שלרייכברג היה מגע כלשהו עם נערת הליווי".

התובעים נאבקים לשמור על קבילות עדותה של גרקו, באשר למפגש עם רייכברג, בבית המשפט, בטענה שעדות זו נחוצה על מנת להשלים את סיפורי העדים האחרים.

ממסמכי התובעים עולה, כי בשעה ששהתה על מטוס פרטי עליו שילם רצ'ניץ, גרקו היתה מעורבת בפעילות מינית עם מספר גברים, כולל מגע מיני עם רייכברג וקצינים במשטרת ניו יורק. "אם "נערת ליווי 1" נשאלת על תפקידו של רייכברג במסגרת האירועים האלה, היא תעיד בדבר מעורבותה בפעילות מינית עם רייכברג במהלך אותה טיסה, ותעיד כי הוא גם עקב והנחה אחרים לפעילות מינית עמה".

מעורך דינו של גרנט נמסר, כי "האמת תיחשף בבית המשפט". עורכי דינו של רייכברג ויתרו על תגובה למסמכים שהגישו התובעים.

גרקו אמרה, כי "זו היתה תקופה קשה בחיי, בה נזקקתי נואשות לכסף". מאז היא פתחה בקריירת מוסיקה. מעורך דינה של גרקו נמסר, "לא תימסר תגובה על עדותה של גברת גרקו לפני שהיא תימסר בבית המשפט". 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE