הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
משקיעים פוטנציאלים עשויים להציל את ענקית הצעצועים הקורסת "טויס אר אס"
המשקיעים מנסים להציל לפחות מחצית מהחנויות שעומדות בפני סגירה ולהסיר את סכנת הפיטורין מעל לראשם של כ-40 אלף עובדים. מייסד החברה צ'ארלס לזרוס מת אתמול והוא בן 94 במותו.

ענקית הצעצועים "טויס אר אס", שהודיעה לאחרונה על סגירת כל סניפיה בארה"ב, עשויה להינצל ברגע האחרון מפשיטת רגל. 


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



אייזיק לריאן, מנכ"ל חנות הצעצועים "מגה אנטרטיימנט" וקבוצה של משקיעים נוספים התחייבו להשקיע 200 מיליון דולר בחנות הקורסת, כשהמטרה הסופית היא להגיע לסכום של מיליארד דולר במימון המונים. "אנחנו מנסים להציל את טויס אר אס בשביל דור העתיד" אמר לריאן. 


מייסד טויס אר אס, צ'רלס לזרוס

בתוך כך, אתמול מת מייסד החברה צ'רלס לזרוס והוא בן 94. "היו הרבה דיווחים סביב החברה, אך הדיווח על מותו של צ'רלס הוא שובר לב" נמסר בהודעה ששחררה החברה.

כזכור, בשבוע שעבר הודיעה החברה כי תסגור את כל סניפיה בארה"ב. לריאן טוען שסגירתה של "טויס אר אס" תפגע בתעשייה כולה, כולל בחברה שבה הוא מכהן כמנכ"ל. מוצרים רבים נמכרים בחנויות החברה וסגירתה תביא לירידה משמעותית במכירות של יצרניות צעצועים שונים. לריאן, שישקיע בחברה כסף מכיסו הפרטי, מבטיח ש"טויס אר אס" לא תהפוך לחנות אינטרנטית בסגנון אמאזון. "המעבר המתמשך לעולם הדיגיטלי מחייב התפתחות של השוק. החברה שבראשה אני עומד, מגה אינטרטיימנט, הייתה תמיד צעד אחד לפני כולם ובאמצעות אסטרטגיות ייחודיות הצלחנו להפוך לחברת הצעצועים שגדלה בקצב המהיר ביותר בארה"ב" הוסיף. 

לריאן וקבוצת המשקיעים מעוניינים להציל לפחות מחצית מ-735 חנויות "טויס אר אס" שקיימות כרגע בארה"ב. הוא אמר שבמידה וזה יקרה, כ-40 אלף עובדים יינצלו מפיטורין. "אין סיבה שטויס אר אס תעלם מהשוק. ללא אסטרטגיית התחדשות, שתמיד הייתה חלק מהאסטרטגיה של החברה, שוק הצעצועים ייפגע" סיכם.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE