הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מנהיגי הרפובליקנים בבית הנבחרים מקארתי וסאליס מצטרפים לקריאה למינוי פרקליט מיוחד נוסף לחקירת פרשות קלינטון וטראמפ-רוסיה
קולות נוספים במחנה הרפובליקני קוראים למינוי הפרקליט: אי אפשר לסמוך על מה שקורה שם עכשיו". עם זאת, נראה שלא כל המפלגה מביעה תמיכה ברעיון. בין השאר, פול ראיין, יו"ר הבית, לא הצטרף לקריאות למינוי הנוסף

מנהיג הרוב בבית הנבחרים קווין מקארתי ומצליף סיעת הרוב, סטיב סקאליס, הצטרפו לקריאת מפלגתם בבית למינוי פרקליט מיוחד שני לבחינת מידת מעורבותם של משרד המשפטים וה-FBI בנוגע לפרשת הילארי קלינטון ופרשת טראמפ-רוסיה.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


קורא למינוי פרקליט מיוחד נוסף. סקאליס


"אני מסכים עם רבים אחרים שיצאו בקריאה למינוי פרקליט מיוחד נוסף", אמר סקאליס בהצהרתו. 

במהלך ראיון לתכנית "צדק עם השופטת ג'אנין", המשדרת ברשת פוקס בשבת, אמר מקארתי כי "אנו צריכים מישהו שיבחן זאת ולא מישהו מבפנים מפני שאינך יכול לסמוך על מה שקורה שם עכשיו".

סקאליס אמר עוד כי פרקליט מיוחד שני – שלא כמו הראשון, רוברט מולר – יצטרך להיות "בעל סמכות לבחון את פוטנציאל הניצול לרעה המרבי של שיטת FISA (Foreign Intelligence Surveillance) אשר שימשה בסיס לחקירת ה-FBI הראשונית".  

ביום שלישי, הגיב לי זלדין, חבר המפלגה הרפובליקנית בניו יורק, הנמנה עם קבוצת חברי הבית הקוראים למינוי פרקליט חוקר שני, לקריאתם של שני חבריו, מקארתי וסקאליס, וכינה אותה "חדשות ענקיות". יו"ר הבית, פול ריאן, לא הצטרף לקריאות אלה. 

בחודש שעבר, כתבו 13 חברי בית רפובליקנים מכתב לסשונס ובו ציינו כי מינוי פרקליט חוקר מיוחד שני הינו בעל "חשיבות יתרה". 

"כפי שאתה יודע, עדויות שהצטברו מעלות חששות חמורים בנוגע להחלטות ופעולות שבוצעו בידי ההנהגה בדרגים הגבוהים ביותר של משרד המשפטים וה-FBI בנוגע לסיום תיק החקירה של קלינטון ובאשר לאופן ולסיבה שבהם נפתח תיק החקירה טראמפ-רוסיה", ציין המכתב. 

לאחר מכן, יו"ר וועדת המשפט של הבית, בוב גודלאטה וחבר הבית הרפובליקני טריי גאודי הודיעו גם הם על תמיכתם במינוי פרקליט חוקר מיוחד לחקור "ניגודי עניינים" והחלטות "שהתקבלו ושנדחו" בקרב פקידים במשרד המשפטים בהווה ובעבר ב-2016 ו-2017. 

מוקדם יותר החודש, מייק סשנס נשאל על הקריאות למינוי חוקר מיוחד ואמר כי ישקול את הבקשה. 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE