הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
יריית הפתיחה של תוכנית איתנים
ביום ראשון שעבר, תוכנית איתנים לוס אנג׳לס יצאה לדרך במרכז הקהילתי שפר!

מעל ל-35 תלמידים והוריהם הגיעו לשמוע את סגן הקונסול הכללי מר איתן וייס מסביר אודות חשיבותו של הקשר בין הקהילה הישראלית-יהודית-אמריקאית למדינת ישראל.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים




תוכנית איתנים של ה- IAC היא תוכנית ייחודית למנהיגות ויזמות צעירה לתלמידי חטיבת ביניים ותיכון. התוכנית מאפשרת לתלמידים להתחבר, לחקור ולחוות את ישראל תוך הכנה ללימודי הקולג' ופיתוח מימנויות מקצועיות. התוכנית מרחיבה את היצירתיות של התלמידים, את יכולת הלמידה העצמית, מיומנות בעבודת צוות וקשר לישראל באמצעות אתגרים בעולם האמיתי, תוך כדי עבודה עם מומחים בתחום לרעיונות יצירתיים , פתרונות וטכנולוגיות חדשות.


במפגש הראשון של התוכנית בשבוע שעבר, התלמידים התחלקו לשתי קבוצות, תיכון ו-תיכון 2.0 (תלמידים שהשתתפו בעבר בתוכנית איתנים), על מנת לעבוד על פרוייקטי המנהיגות השונים ביחד עם המנטורים שלהם. ארבעת המנטורים המסורים הינם מתנדבים מהקהילה - מקימי סטארט אפים, מנהלי פרוייקטים, בכירים בחברות מצליחות שונות (אמזון, EAT24)- שהנחו את התלמידים לשיפור כישורי עבודת צוות, תקשורת, מנהיגות, ניהול זמן, מחקר ודיבור מול קהל במהלך הערב. 


קבוצת התיכון 2.0, התלמידים הותיקים, נחשפה בפגישה לפרוייקט שאותו הם יבצעו ויכינו במהלך המפגשים, ואשר במסגרתו יקימו דוכן פרי דמיונם בפסטיבל השנתי Celebrate Israel של ה-IAC לכבוד יום העצמאות במאי הקרוב. 

לפרטים נוספים על התוכנית ניתן לייצור קשר עם מיטל: [email protected]

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE