הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
היזמים שינו דעתם – במקום בנין קונדו של 20 קומות לאוניברסיטה ומגורי סטודנטים - פרויקט דירות להשכרה
דמי השכירות במבנה המגורים במיאמי דייד יקבעו על פי מספר חדרי השינה וינועו מ-1,500 דולר ליחידות בנות חדר שינה אחד ל-1,000 דולר לחדר ביחידות בנות ארבעה חדרי שינה

היזמים של בנין הקונדו הראשון באוניברסיטה במיאמי-דייד שינו את דעתם באשר לפרויקט University Bridge Residences. הפרויקט אמור היה להיות מגדל קונדו של 20 קומות ב- 740SW 109th Ave שיאכלס הן את הפקולטה של האוניברסיטה הבינלאומית של פלורידה Tamiami,  והן את מגורי סטודנטים. במקום זאת הוא יהפוך  לפרויקט של דירות להשכרה.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



הפרויקט היומרני עליו הוכרז אשתקד, יכלול 886 יחידות מגורים, שגודלן ינוע מדירות סטודיו קטנות, לדירות של ארבעה חדרי שינה. במקור- כמחצית מהבנין - 492 יחידות -  אמורה היתה להימכר כיחידות קונדו במחיר שנע מ-190,000 דולר לכ-700,000 דולר לכל המעונין, כולל גם מי שאיננו סטודנט. למעלה מ-150 יחידות נמכרו כבר על ידי סוכנות הנדל"ן הבלעדית לפרויקט  סרברה ריל אסטייט  Cervera Real Estate

בריאן פרל המנהל ומייסד של Global City Development מסר שהוא ושתי חברות נוספות מטורונטו, השותפות בפרויקט, החליטו לשנות את יעוד הפרויקט ולהפכו למבנה להשכרה לכל, בהתחשב בשני היבטים: חוקי הרפורמה החדשה במיסוי המוזילים את מס החברות משעור של 35% ל-21%, דבר שיחסוך לחברות השותפות מיליוני דולרים ושוק השכרה תוסס מאוד, בדרום פלורידה.

"זה אכן יוצא דופן לעשות שינוי כזה לאחר שהפרויקט כבר בעיצומו," אמר פרל. .אבל שוק השכירות מראה סימנים שהוא תוסס במיוחד ומתחזק מאוד, מאז שעשינו את החיתום הראשוני.השינוי בחוקי המס בסוף השנה שעברה השפיע באופן משמעותי על ההחלטה שלנו להחזיק את הנכס לטווח ארוך, במקום למכור אותו לקונים בודדים ".

על פי דו"ח חודש מארס שלAbodo  (אתר חיפושי דירות), חציון דמי השכירות, לדירה של חדר שינה אחד במיאמי-דייד הוא 1,832 דולר ועבור דירת שני חדרי שינה ניתן לקבל 2,447 דולר - הן מעל לשיעור החציון הלאומי של 1,038 דולר ו-  1,257 דולר, בהתאמה.


דירת חדר שינה בפרויקט

מאחר שהיחידות נועדו לשמש כדירות סטודנטים, דמי השכירות בבניין החדש יקבעו על ידי מספר חדרי השינה, במקום לפי רגל רבועה. דמי השכירות ינועו מ-1,500 דולר ליחידות בנות חדר שינה אחד ל-1,000 דולר לחדר שינה, ביחידות בנות ארבעה חדרי שינההבניין יכלול 600 מקומות חניה ו-7,200 סקוור פוט של שטחי מסחר בקומת הקרקע.

קונים ששילמו דמי קדימה בשיעור של 20% על יחידה בבניין יקבלו החזר מלא, בתוספת ריבית. "אנו מבינים כי יזמים ומפתחים צריכים לקבל את ההחלטות הפיננסיות הטובות ביותר העומדות בפניהם." אמרה אלישיה סרוורה למדריד, מנהלת חברת הנדל"ן  ,Cervera Real Estate "בעוד אנו מאוכזבים מכך, שהיחידות לא ימכרו כמו שתוכנן מלכתחילה כדירות קונדו. אנו שמחים לראות את הפרויקט צובר תאוצה ומתקדם וממלא את הצורך הברור בשוק לדיור הסטודנטים."

העליה על הקרקע של פרויקט האוניברסיטה מתוכננת לחודש יוני, כאשר תאריך היעד ממוקד הוא 2020, בדיוק בזמן לתחילת הסמסטר של סתו 2020-2021קרוב ל-8% מ-42,000 הסטודנטים בקמפוס של אוניברסיטת Tamiami  גרים בדירות בבעלות, מופעלות או מזוהות עם האוניברסיטה, כגון בבניין בן 15 הקומות - מגדל109ב -737 SW 109th Ave.


50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE