הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
כתב אישום: התעלמות מבעיות בטיחות חמורות הובילה למותו של הילד בן ה-10 בפארק המים בקנזס סיטי
כתב האישום מצביע על מפעילי מתקנים בפארק, ועל המנהל, טיילר אוסטין מיילס, כאשמים במותו של הילד ובמגוון עבירות פליליות נוספות

נראה שמפעילי המתקנים בפארק המים, שליטרבהאן, בקנזס סיטי, התפעלו ממבנה המגלשה הגבוהה בעולם, ורוקט (Verruckt), עד שהם התעלמו מבעיות בטיחות חמורות שהובילו למותו של ילד בן 10 ולפציעתם של עשרות בני אדם נוספים. כך עולה מכתב האישום שפורסם השבוע.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים




כתב האישום מצביע על מפעילי מתקנים בפארק, ועל המנהל, טיילר אוסטין מיילס, כאשמים במותו של הילד, כיילב שוואב, ובמגוון עבירות פליליות נוספות.

ב-7 באוגוסט, 2016, בתאונה שאירעה במגלשת המים מת שוואב, בנו של סקוט. האבוב עליו ישב שוואב עף ופגע בעמוד וברשת שהותקנה מעל למגלשה ואמורה היתה למנוע מהגולשים לעוף מהמגלשה. מכתב האישום עולה, כי "תחילה נראה מותו של שוואב כאירוע בודד שאי אפשר היה לצפות, עד שמפעילים בפארק התוודו וחשפו שהמנהלים כיסו על מקרים דומים שאירעו קודם לתאונה הטרגית", כך מכתב האישום.

עוד עולה מכתב האישום, כי למתכנן המגלשה, ג'פרי וויין הנרי, אין הסמכות כמהנדס או כבעל מקצוע בתחום הדרוש. הנרי הודה, כי אחת המוטיבציות שהניעו אותו בעיצוב המגלשה היתה לגרום לפארקים אחרים להתקנא במתקן המרשים.

מסרטון וידאו עולה, כי שוואב ציית לכל הוראות הבטיחות החלות על הגולשים, כשהאבוב עליו ישב עף מהמגלשה. הוא נהרג ושתי נשים שישבו יחד אתו על אותו אבוב נפצעו אנושות. מומחים למתקני שעשועים, שבחנו את המגלשה, מצאו הוכחות המצביעות על מקרים נוספים בהם אבובים עפו ופגעו בקשתות התמיכה העליונות וברשת הביטחון, לפני שאירעה הטרגדיה. לדברי המומחים, במגלשה, שעוצבה בשנת 2012, ניתן למצוא לא מעט הפרות של כללי בטיחות רבים.

דובר פארק המים, ווינטר פרוספיו, הגן על נהלי הבטיחות של החברה: "מאז נפתח הפארק למבקרים, הפגינו אנשי הצוות שלנו מחויבות רבה לשמירה על בטיחות המבקרים, כולל אימון מצילים ומפעילי מתקנים, על מנת להבטיח שכל המבקרים יוכלו להשתמש במתקנים בהתאם לכללי הבטיחות המחמירים שבת
קנון". 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE