הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
והעיר לוס אנג'לס צהלה ושמחה!
פורימון חגיגי במרכז ה-IAC בשיתוף פעולה בין שבט חן וארגון מעגלים לילדים עם צרכים מיוחדים

פורים הוא ללא ספק החג שכל אחד מאיתנו מחכה לחגוג שוב ושוב, בין קריאת המגילה למשתה פורים לקרנבלים ומסיבות ברחבי העיר, ממש כמו שושן הבירה צוהלת ושמחה ולישראלים וליהודים כאן רק נשאר לבחור למה להתחפש.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



ביום ראשון נערך פורימון במרכז ה-IAC בשיתוף פעולה של שבט חן וארגון מעגלים. ארגון מעגלים קם  על מנת לייצר מעגל נרחב של קהילה אשר משלבת בתוכה נוער ובוגרים עם צרכים מיוחדים.


לא היה יכול להיות יותר טוב משיתוף הפעולה בין שבט חן למעגלים.חניכי השבט, נוער מעגלים והקהילה שלנו זכתה לאירוע שמשלב ומקבל את השונה כמובן מאליו. השמש החורפית שהחליטה לזרוח בזמן הפורימון משכה משתתפים רבים שהגיעו למרכז ה-IAC .


על הפורימון היו אחראים המתנדבים הרבים של ארגון מעגלים ובראשם איילת ששון, מקימת הארגון, וחניכי השכבה הבוגרת וגדוד ט׳. הם הכינו את התחנות שהוקמו במטרה שכל אחד יוכל להשתתף והמשתתפים עברו בין התחנות הם הכינו רעשנים ומסיכות, התקשטו בציורים על הפנים, ניסו להפיל כוסות עם כדורים, שיחקו באולינג עם בקבוקים בצורת ליצנים. אוזני ההמן הוחלפו לפיתות על הטאבון שנאפו ונזללו עם ממרח שוקולד. מי שרצה לאתגר את עצמו עבר במסלולמכשולים.  


חניכי השבט שהביאו חטיפים הכינו משלוחי מנות אחד לשני, כובעי נייר התקשטו להם בבדים צבעוניים וריקודי זומבה מדליקים עם מוזיקה פורימית ישראלית שימחה את כל הנוכחים.

התחפושות של החניכים היו מקוריות ביותר, בן מכיתה ט׳ התחפש למקלחת מהלכת, נויה ולינור מגדוד ה׳, שכל שנה בפורים מפתיעות בתחפושת מקורית אחרת, התחפשו למכונת כביסה ומייבש והתהלכו מסביב לקרנבל.כמובן שהיו לנו גם נסיכות, מלכים, טייסים, גיבורי על ופרפרים, כולם מקסימים  ומיוחדים. 

המשתתפים הרבים נהנו ושמחו בפורימון, זה יפה לראות שאפשר גם להנות ולשמוח מקרניבל פורים מסורתי שבני הנוער מכינים ומתכננים יחד עם שיתוף פעולה של ארגון מעגלים.

תודה לכל המשתתפים שהגיעו לפורימון ולהורים המתנדבים שעזרו. נתראה ביום ראשון הבא.


בואו גם אתם להיות חלק ממשפחת שבט חן- המקום בו אפשר להיות הכי ישראלי שיש באמריקה!

להרשמה וקבלת מידע על פעילות הצופים כנסו לפייסבוק או בקרו באתר השבט www.shevetchen.com

לפרטים נוספים ניתן לפנות למאי מרכזת השבט- 818-836-9412 או לשלוח מייל [email protected]

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE