הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מנהיג כת מניו יורק נתפס במקסיקו ויעמוד למשפט באשמת סחר בנשים ועבדות כפויה
קית' ראנייר הנהיג כת שניצלה נשים כשפחות, בעוד שהוא הגבר היחיד בה. לאחר שנחשף בעקבות אישה שברחה מידיו, ברח למקסיקו. שם נתפס, וכעת הוא צפוי לעמוד למשפט על מעשיו המחרידים

מנהיג של כת סודית בניו יורק נעצר במקסיקו באשמת של סחר בנשים ועבדות כפויה, לאחר שעל פי החשד החזיק בנשים כשפחות וסימן אותן בראשי התיבות של שמו. קית' ראנייר, המייסד המשותף של הכת, NXIVM , נעצר על ידי הרשויות בעיר הנופש פוארטו וולאטרה והוסגר לטקסס בתחילת השבוע. כך הודיע משרד התובע הכללי של ברוקלין.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ברח לאחר שנחשף. קית' ראנייר


"קית' ראנייר ניצל באופן נורא את כוחו בניסיון להשפיל ולבצע מניפולציה בנשים שהוא ראה כשפחות", אמר גורם ב-FBI. הוא הוסיף כי הרשויות "שמו סוף לפשעים הנוראיים האלה".

על פי התלונה שהוגשה לרשויות, ראנייר סימן את הנשים באזורים חשופים על ידי הטבעת ראשי התיבות של שמו בטקס שארך כשלושים דקות. "במהלך הטקסים האלה, השפחות היו עירומות לגמרי, וראנייר הורה לאחת מהן לצלם את הנעשה, בזמן שאחרות מחזיקות את השפחה שסומנה", נכתב בטופס התלונה. הכת החלה לפעול כבר בשנת 2003, במתחם מיוחד כ-20 מיילים מחוץ לאלבני.

ראנייר לימד את הנשים את תורתו, לפיה לגברים יש צורך בכמה בנות זוג לצרכי מין, בעוד על הנשים עצמן להיות מונוגמיות. בשנת 2015 הקים מנהיג הקבוצה את הכת הסודית, שפעלה כפירמידה של שפחות, כשהוא הגבר היחיד וניצב בראשה. 

אחת מהדברים של ראנייר למנוע מהנשים לחשוף את מעשיו הייתה לדרוש מהן מידע משפיל, כגון תמונות עירום, בהן נעשה שימוש במידה ומישהי מהן איימה לחשוף את הכת. בנוסף, הנשים נאלצו לעבור טקסים קשים ומשפילים והן נדרשו להיות רזות במיוחד. הן טופחו כדי לקיים יחסי מין עם ראנייר.

הכת נחשפה כאשר בשנת 2017, אחת השפחות ברחה מהקבוצה וחשפה את המעשים ב"ניו יורק טיימס". בעקבות זאת, ראנייר עזב את המדינה במהרה, וכעת הוא צפוי לעמוד בפני בית משפט בפורט וורת' שבטקסס.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE