הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תושבי חוץ יחלו לשלם דמי חניה באאוטלט בדאון טאון לאס וגאס
המהלך מגיע בעקבות בקשות חוזרות של לקוחות ועתיד להקל על העומס במקום. גם עובדי האאוטלט יעברו לחנות במקום אחר על מנת לפנות מקומות עבור הלקוחות

האאוטלט בדאון טאון בלאס וגאס יגבה דמי חניה מתושבי חוץ החל מהיום. קונים מחוץ למדינה ישלמו 5 דולר על מנת לחנות במרכז הקניות שממוקם בסמוך לשדרות בונוויל ומרטין לותר קינג ג'וניור. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מרכז הקניות שבבעלות קבוצת "Simon Property" החל במהלך עקב דרישת לקוחות ומתוך רצון לשפר את חווית הקנייה, כך על פי הדובר עלי פריסי. "תכנית החניה החדשה דומה למהלכים שעשו עסקים מקומיים אחרים" אמר פריסי, "בנוסף, השינוי יוביל להקלה בעומס ויוריד את זמן החיפוש אחר חניה ובכך יפנה ללקוחות יותר זמן קניות". 

גם לעובדים תהיה חניה משלהם, זאת כדי לפנות עוד מקומות עבור הלקוחות. החניה תמשיך להיות חינם עבור תושבי נבדה.

ביולי האחרון, נכס אחר של קבוצת "Simon Propery", פורום הקניות של ארמון פאלאס, החל לגבות דמי חניה בגובה 7 דולר לכל מבקר. נכס אחר של הקבוצה, הקניות אצל קריסטל, לא גובה דמי חניה כלל. 

דמי חניה הוכחו כבעייתים עבור המבקרים בלאס וגאס. בינואר האחרון הודיעה חברת MGM שהיא תחל לגבות דמי חניה ב-11 מתוך 12 הנכסים שבבעלותה. היא הייתה לחברת המשחקים הראשונה שגובה דמי חניה מלקוחותיה. חברות נוספות הלכו בעקבותיה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE