הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
משטרת לוס אנג'לס מאמינה כי גופה שנמצאה צפונית לסקרמנטו שייכת לשחקנית הנעדרת
המשטרה טוענת שזיהוי ודאי יתאפשר רק לאחר נתיחת הגופה. בימים האחרונים בוצעו חיפושים נרחבים אחר השחקנית שנעדרת מאז החודש שעבר. בן זוגה שם קץ לחייו בחמישי האחרון לאחר מרדף משטרתי

משטרת לוס אנג'לס הודיעה אמש כי היא מאמינה שמצאה את גופתה השחקנית הנעדרת אדלה שבאני. הגופה נמצאה בקבר בצפון קליפורניה, והמשמטרה סבורה כי בן זוגה ששם קץ לחייו בשבוע שעבר, קשור למותה.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



וויליאם הייס ממשטרת לוס אנג'לס אמר כי הגופה, שנמצאה 40 מיילים צפונית לסקרמנטו, לא ניתנת לזיהוי וודאי עד לנתיחתה. עשרות אנשים התאספו אתמול לזכרה מחוץ לביתה בלוס אנג'לס ואמרו כי היא הייתה "אהובה מאד".

כזכור, המשטרה ביצעה חיפושים נרחבים אחר השחקנית, שנראתה לאחרונה בסביבות השעה 11 בבוקר בתאריך 23 בפברואר באיזור שדרות וילקוקס, לא הרחק מביתה. היא הגיע במקור ממקדוניה וגרה בלוס אנג'לס בשנתיים האחרונות, כך על פי משפחתה. המשפחה שכרה חוקר פרטי והציעה פרס על סך 25,000 דולר למי שיוביל למקום הימצאה. 

ביום חמישי האחרון התנהל מרדף משטרתי אחר בן זוגה, כריסטופר ספוטז (33), שבסופו הוא שם קץ לחייו. המרדף החל לאחר שמשטרת סן ברנדינו הודיעו לפקחי הכביש המהיר בקליפורניה על מרדף אחר טויוטה גנובה. השוטרים חשדו שמדובר במכונית שמעורבת ברצח שהתרחש במחוז לוס אנג'לס. המשטרה הציבה מספר דוקרנים אך ספוטז הצליח להתחמק מהשוטרים. 



כשהשוטרים התקרבו לעבר ספוטז, הוא ירה בעצמו ומת במקום. ספוטז שיחק במספר סרטים קצרים בשלוש שנים האחרונות ובתפקיד קטן בסדרה "The Shoaks".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE