הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ניו יורק: כדי להגביר את אמון הציבור בשוטרים, המשטרה תחל בפרסום אירועי משמעת שביצעו אנשיה
"עלינו להיות בטוחים שהמערכת המשמעתית שלנו שקופה יותר", אמר נציב המשטרה, והודיע כי הארגון יחל לפרסם, ייתכן כבר בשבוע הבא, את אירועי המשמעת שביצעו אנשיו. המשטרה לא תפרסם את פרטי השוטרים עצמם, אך איגוד הבלשים חושש כי הציבור יוכל לזהות אותם

משטרת ניו יורק מתכננת להפוך את ההליך המשמעתי הפנימי שלה לשקוף יותר לציבור, והיא תפרסם את אירועי המשמעת השונים באינטרנט, אך בלי הפרטים המזהים של השוטרים המעורבים בהם.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מגבירים את השקיפות לציבור. משטרת ניו יורק


בהודעה שפרסמה המשטרה ביום חמישי נמסר כי היא תחל בפרסום תקציר אירועי המשמעת שבהם מעורבים שוטרים ואת העונשים שהם עשויים לקבל. על פי ההודעה, הפרסומים עשויים להתחיל כבר בתחילת השבוע והם יפרטו גם את מספר השנים שהשוטרים המדוברים משרתים במשטרה. 

"כל מה שעשינו בארבע השנים האחרונות, ובעיקר ב-18 החודשים האחרונים, היה לבנות את אמון הציבור במשטרה, זאת במטרה שנוכל להמשיך ולצמצם את הפשיעה", אמר נציב המשטרה ג'יימס אוניל. הוא הוסיף כי נתוני הפשיעה נמצאים בירידה. "מספר הרציחות, אירועי הירי והפשיעה הכללית בירידה, וכדי לעשות זאת, אנחנו זקוקים לאמון הציבור. לכן עלינו להיות בטוחים שהמערכת המשמעתית שלנו שקופה יותר, והצהרתי זאת מספר פעמים".

בעקבות ההודעה, נמתחה ביקורת של איגוד הבלשים שמוחה על חשיפת המקרים לציבור. "האיגוד רואה בפרסום כל מידע שעלול להיות מקושר לאחד הבלשים כפגיעה בהגנה על אנשי המשטרה", הודיע נשיא האיגוד מייקל ג' פלאדינו.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE