הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
פעם רביעית בתוך שבעה ימים: ריקול עקב חיידקי סלמונלה וליסטריה במזון לחיות מחמד
על פי המרכז לבקרת מחלות, כ-1,600 אנשים חולים בליסטריה מדי שנה ו-260 מתים ממנה. המחלה יכולה לגרום לנשים בהריון להפלות ולמוות של תינוק בלידה

בהשוואה לחודש פברואר, שהיה עמוס באירועי זיהום בתעשיית המזון לחיות מחמד, חודש היה מרס נטול אירועים, לפחות עד לשבוע האחרון. יצרנית המזון לחיות מחמד, בלו רידג' ביף, הסירו מהמדפים את המוצר BRB לחיות מחמד, לאחר שה-FDA מצא סלמונלה וליסטריה בדוגמית שהובאה לבדיקה. זו הפעם הרביעית בתוך שבעה ימים בה בוצע ריקול למזון לחיות מחמד.

ביום שני האחרון, בלו רידג' לא היתה החברה היחידה שהסירה מוצרים מהמדפים, היא גם לא היתה היחידה שהודיעה, כי המהלך מתבצע עקב הימצאותם של שני מקורות זיהום. גם בכמה מוצרי מזון לחיות מחמד של חברת דארווין נמצאו חיידקי סלמונלה ואי-קולי.

לגבי מוצר המזון לחיות המחמד BRB, המספר הסידורי של המוצר הוא GA0131, והוא הוסר ממדפים בפלורידה, צפון קרוליינה, דרום קרולינה, ג'ורג'יה וטנסי. את המספר הסידורי ניתן למצוא בעניבת המתכת של האריזה. תאריך הייצור הוא ה-31 בינואר.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


את המספר הסידורי ניתן למצוא בעניבת המתכת של האריזה

 


סלמונלה היא אחת ממחלות המזון הנפוצות ביותר. בקרב בני אדם, היא עלולה לגרום לנזק הגדול ביותר אצל ילדים צעירים, קשישים, אנשים עם מערכת חיסונית מוחלשת או אצל הסובלים ממצבים רפואיים כרוניים. על פי המרכז לבקרת מחלות, 1.2 מיליון בני אדם חולים נדבקים במחלה מדי שנה, מתוכם כ-23,000 מתאשפזים ו-450 מתים ממנה בארצות הברית מדי שנה.

מותו של חתול מסלמונלה עורר את חקירת ה-
FDA בנוגע למוצרים של חברת דארווין. חיות מחמד יכולות להדביק בני אדם בסלמונלה, כתוצאה מטיפול במזון המזוהם, מגע במשטחים לא רחוצים שעליהם יש מזון מזוהם או באמצעות צואה.

כל האמור לעיל נכון גם לגבי ליסטריה. על פי המרכז לבקרת מחלות, כ-1,600 אנשים חולים בליסטריה מדי שנה ו-260 מתים ממנה. כמו כן, ליסטריה יכולה לגרום לנשים בהריון להפלות ולמוות של תינוק בלידה.

כל מי שרכש מהמוצר מסדרה זו מתבקש לזרוק אותו או להחזיר אותו תמורת החזר כספי מלא. ניתן לשלוח שאלות לדוא"ל של החברה בכתובת: [email protected]
.


50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE