הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
זוג נשים לסביות סולקו ממכונית של אובר לאחר שלטענתן התחבקו במושב האחורי
הנהג עצר בתחנת דלק, הוציא בכוח את המזוודות של הזוג, והשאיר אותן לבד בתחנת דלק. זה הוא אינו המקרה הראשון בו נהג של אובר מסלק נוסעים באמצע הנסיעה בגלל נטייתם המינית

אישה מניו יורק טוענת שבערב שלישי האחרון סולקה ממכונית של אובר לאחר שהנהג לא הסכים שהיא ובת זוגה יתחבקו במושב האחורי של האוטו.

"חיבקתי את בת הזוג שלי אחרי שהיינו בנסיעה כ-15 דקות, כשהנהג פתאום אמר בחצי ספרדית חצי אנגלית 'לא לא לא, לא אכפת לי מה שאתן עושות בפרטיות, אבל אל תעשו את זה באוטו שלי", כך אמרה אנרדאה טורו. "השבנו לו בכבוד 'תסלח לי?" ולפני שהצלחנו להגיד משהו נוסף הנהג עצר את הרכב בתחנת דלק, הוציא את המזוודות שלו בכח ועזב אותנו לעמוד שם לבד" הוסיפה.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



בדרכן לנמל התעופה הבינלאומי לאודרדייל-הוליווד, נאלצו הזוג לעזוב את המכונית ע"י הנהג, ששמו חוזה. "רק רציתי חופשה קצרה עם בת הזוג שלי ועם עוד זוג. לא הבענו חיבה בכלל, רק שמתי את היד שלי על הרגל שלה" אמרה טורו. לאחר האירוע היא יצרה קשר עם אובר וטענה כי מדובר באירוע מפלה. 

בפוסט שפירסמה באינסטגרם רשמה "חלק מהאנשים שקוראים את זה אולי אומרים שהמצב לא כזה נורא ושלא הייתה מעורבת פה אלימות פיזית או משהו בסגנון. אבל אתם לא אלה שנאלצתם לעמוד חסרי אונים בתחנת דלק ולראות איך הנהג עוזב בלי עונש, כי זה לא נגד החוק להיות הומופובי".

אובר מסרה כי המקרה נמצא בחקירה. תקרית דומה התרחשה בינואר כשבני זוג להטב"י מהעיר יוסטון טענו שנהג אובר השאיר אותם בצידי הדרך לאחר שהם התנשקו. "אובר רוצה לספק ביטחון, אמינות ושירות תחבורתי גבוה שיהיה זמין לכולם" נכתב באתר החברה, "אובר אוסרת על אפליה של נוסעים על רקע גזע, דת, מוצא, מוגבלות, נטיה מינית, מגדר, מצב כלכלי, זהות מינית, גיל או כל מאפיין אחר שמוגן על ידי החוק הפדרלי".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE