הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
דיווח: אובר הגיעה להסכם עם משפחת הולכת הרגל שנהרגה מפגיעת ממכונית אוטונומית של החברה באריזונה
סוכנות הידיעות רויטרס דיווחה כי בעלה ובתה של המנוחה הגיעו להסכם עם החברה. פרטי ההסכם לא נחשפו ועורכי הדין לא מוסרים פרטים נוספים

אובר טכנולוגיות הגיעה להסכם עם משפחת הולכת הרגל שנהרגה בתאונה לאחר שמכונית אוטונומית התנגשה בה החודש באריזונה. כך דווח בסוכנות הידיעות רויטרס. עורכת דין בגלנדייל, אריזונה, כריסטינה פרז הסאנו, סיפרה לסוכנות הידיעות כי "העניין נפתר" עם בתה ובעלה של המנוחה, איליין הרצברג. 


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


המכונית לאחר התאונה


פרטי ההסכם לא נחשפו, והדיווח לא חשף גם את שמות בני המשפחה שחתמו עליו. יחד עם זאת, עורכי הדין שייצגו את בני המשפחה ציינו כי לא יהיו פרטים נוספים. 

במהלך השבוע שעבר שיערו חוקרים כי הרצברג עצמה אשמה בתאונה, ובכך גם במותה שלה. אחד המומחים שעוסקים בתחום המכוניות האוטונומיות הוא ג''יימס ארווד, שטוען, כי נראה שהסיבה העיקרית לתאונה היא הולכת הרגל, וכי כל מי שינסה לתבוע פיצוי בגין הנזקים צפוי לעמוד בפני אתגר משמעותי. כשהולכי רגל נמצאים במעבר חציה ומצייתים לתמרורים, זוהי אחריותם של הנהגים שלא לפגוע בהם. אך כשהולכי רגל חוצים את הכביש שלא במעברי חציה, הם נושאים באחריות, משום שלא צייתו לתמרורים ולחוקי התנועה. בהמשך לכך, האשמה במקרה האמור היא של הולכת הרגל, שחצתה את הכביש שלא במעבר חציה. 

כזכור, בשעות הלילה המאוחרות של ה-19 במרס נדרסה הרצברג למוות על ידי מכונית אוטונומית של אובר. המכונית היתה במצב אוטונומי כשפגעה בהרצברג, שלא חצתה במעבר חצייה. תיעוד של מצלמות הרכב שפורםס לאחר התאונה חשף בין השאר כי נהגת הרכב לא הביטה את הדרך ברגע התאונה אלא היא הפנתה מבטה מטה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE