הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
התמונות מהדייט של זאק אפרון ואלכסנדרה דדריו שיכנעו את כולנו שהם לא פחות מזוג מושלם
האם זוהי יציאה ידידותית בלבד לטיול עם הכלבים? או שמא מדובר ביותר מזה?

את השאלה המאוד רלוונטית על טיב המפגש האחרון ניתן להפנות לזאק אפרון ואלכסנדרה דדריו שכאמור נראו ביחד בבילוי משותף וטיב היחסים בינהם כרגע לא ממש ברור. יחד עם זאת, דבר אחד בטוח – התמונות המדהימות שלהם יחד גורמות למעריצים לצאת מגדרם.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הזוג המלכותי ממשמר המפרץ צולם כאשר הם אוספים את המזון והציוד המיוחד שהזמינו לכלביהם באחת מהחנויות לבעלי חיים בלוס אנג'לס ביום רביעי אחר הצהריים. זאק, 30, ואלכסנדרה, 32, שלחו חיוכים לכל עבר כאשר הם מנווטים בין מדפי החנות עם כלבי המחמד שלהם.

ההשערות לפיהן השניים פצחו ברומן עדיין מבשילות להן באיטיות רבה מאז הם חלקו יחד תפקידים מקבילים בשנת 2017 בעיבוד מחדש לסידרת הטלויזיה הקלאסית משנות ה 90 "משמר המפרץ". בנוסף, רק בשבוע שעבר החתיך המסוקס מה"היי סקול מיוזיקל" איחל לדדריו יום הולדת שמח במחווה כנה במיוחד:

"אני מאחל יום הולדת שמח לאחת הנשים האמיתיות, המציאותיות, המהממות, אינטיליגנטיות, יצירתיות, אוהבות – מישהי שהיא לא פחות מאחד הפוקימונים הנדירים שאי פעם נוצרו",
כך צוטט זאק אפרון אומר על מי שנחשבת לחברתו לחיים.

כאשר התבקש להתייחס לשמועות לגבי הזוגיות של עם אפרון, אלכסנדרה הגיבה לכך בצניעות בזמן ראיון  לחדשות E במהלך טקס פרסי אמ.טי.וי לקולנוע ולטלויזיה. "אנו עובדים יחד באופן צמוד",  סיפרה, "הוא משחק את הבחור שהתאהבתי בו בסרט. אני בהחלט יכולה להבין מדוע אנשים משתגעים ממשהו כזה, אבל האמת היא שאני וזאק ידידים ממש טובים".

בהמשך, דדריו השתעשעה עם הכתבים ושיחררה לאוויר הערה מתגרה: "אבל האמת היא שיהיו לנו ילדים יפים עם עיניים כחולות, לא?"

בת זוגו האחרונה של אפרון הייתה הדוגמנית סאמי מירו והם יצאו לאורך תקופה של שנתייים לפני שסיימו את הקשר ביניהם בשנת 2016. זאת בעוד הזוגיות האחרונה שהייתה לדדריו מיוחסת לכוכב המשנה ששיחק לצידה בסרט "פרסי ג'קסון", לונג לרמן.

67% לא
33% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE