הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בזכות הסנאפצ'אט: נער בן 15 קיבל חופשת שיט יוקרתית עבורו ועבור משפחתו בזכות שם המשתמש שלו ברשת החברתית
כשהיה בן 12, דאריאן ליפסקומב פתח חשבון סנאפצ'ט על שם חברת הספנות שאהב. החברה חמדה בשם הזה והציעה לנער הצעה שלא ניתן לסרב לה. כשהוא שמע צלצול בדלת, הוא לא האמין שהוא יראה את השם שלו מתנוסס על משאית ענקית, ושבכל אזור מגוריו יהיו שלטים שפונים אליו

נציגי חברת קרניבל עשו את דרכם למדינת וירג'יניה כדי להציע לנער מקומי עיסקה שהוא לא יוכל לסרב לה.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


לא יכל לסרב להצעה. דריאן על רקע שלט שנושא את שמו



חברת הקרוזים הציעה לדאריאן ליפסקומב, 15, מאזור פרוספקט שבווירג'יניה, שייט מיוחד בעבורו ובעבור משפחתו וזאת בתמורה לשמו ברשת הסנאפצ'ט שהוא לא אחר מאשר: CarnivalCruise@

ליפסקומב, שתיאר את עצמו כ "אוהד מושבע של חברת השייט קרניבל וטיוליה", אמר כי הוא יצר את כינוי הסנאפצ'ט המיוחד בשנת 2012 שהיה בן 9, כך דווח בריצ'מונד טיימס דיספאצ'.

"כאשר הייתי בן 9, נסעתי לראשונה בחיי לשייט עם חברת קרניבל.הייתי ממש נרגש ורציתי לחלוק את החוויה הזו עם כל החברים שלי," כך מסר דאריאן.
 
חברת הקרוזים נכנסה בקול תרועה לאזור פרוספקט כאשר ביום שלישי האחרון דאגה לתלות שלטים בכל רחבי העיר ובהם מופיע לא אחר מאשר כוכב ה אנ.בי.איי לשעבר, שאקיל אוניל. אוניל, משמש כפרזנטור של חברת קרניבל והוא מוגדר כ"מנהל הכיף הראשי של החברה". על השלטים, מופיע הכיתוב: "הי תושבי פרוספקט, האם מישהו מכם מכיר את דאריאן?"

נציגי חברת הקרוזים הופיעו בפתח ביתו של הנער כאשר הם מציעים לו ולמשפחתו טיול-שיט בשיווי 5,000 דולר בספינת הדגל החדישה ביותר שלהם, ה"קרניבל הוריזון" שהושקה לאחרונה. כל מה שהחברה ביקשה מהנער בתמורה היה כינוי הסנפצ'אט שלו.

"הלכתי לפתוח את הדלת כי הפעמון צלצל, יצאתי החוצה וראיתי לפתע את השם שלי מתנוסס על משאית ענקית. הייתי מאוד מופתע," אמר הנער. הוא הודיע כי קיבל את ההצעה, ובסוף השבוע יצאה משפחתו לשייט, לכיוון ברצלונה שבספרד ע"ג הספינה החדישה ביותר של החברה. החברה כללה בתמורה שהעניקה מצידה גם טיסות, מלונות ועוד "הפתעות מיוחדות" בעבור משפחתו של ליפסקומב מהרגע שעלו לסיפון. כמו כן, בני המשפחה היו הראשונים שעלו לסיפונה של הספינה החדישה.


דריאן לצד תמונת "מנהל הכיף הראשי של החברה", שאקיל אוניל



דובר מטעם חברת הקרוזים קרניבל אמר כי עצם ההצעה הייתה אמורה להיות "דרך הומוריסטית ומשעשעת להשיב לחברת קרניבל את כינוי הסנפצ'אט שלה ובו בזמן לתגמל ולהעניק פרס לאוהד מושבע של החברה." הטיול בן 14 הימים יעבור בליסבון, פורטוגל וכמו כן בנובה סקוטיה.

כעת, לנער ישנו עוד דבר אחד נוסף לעשות: לנסות ולמצוא כינוי חדש בעבור הסנאפצ'ט שלו. "אני אצטרך לחשוב על שם אחר. אולי שם של חברה אחרת," כך אמר ליפסקומב.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE