הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מיאמי: שריפה, שפשטה ביער סמוך לאזור מגורים, שרפה 700 אקרים
תושבים שגרים בסמוך, סיפרו כי הם דרוכים ושומרים על ערנות; הם הביעו חשש לבריאות ילדיהם, נוכח העשן הסמיך שיצרה השריפה באזור

ביום רביעי האחרון, המשיכו כוחות הכיבוי לנסות להשתלט על שריפה שפשטה ביער סבוך, בסמוך לאזור מגורים באזור מערב מיאמי דייד, פלורידה. האש שרפה שטח של למעלה מ-700 אקרים. תושבים שגרים בסמוך לאזור בו התפשטה השריפה, סיפרו שהם דרוכים על העת ושומרים על ערנות. הם הביעו חשש לבריאות ילדיהם, נוכח העשן הסמיך שיצרה השריפה באזור.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מה שסייע לאש להתגבר היו תנאי מזג האוויר היבש והיעדר גשמים

 




חוקרי האירוע סבורים, כי האש החלה להתפשט ביום שלישי וכי מה שסייע לה להתגבר היו תנאי מזג האוויר היבש והיעדר גשמים. בשלב מסוים נדמה היה, כי הלהבות נמצאות תחת שליטה. אך ביום רביעי הן ניצתו והתגברו מחדש, כשהרוחות גרמו להן להתפשט יותר ויותר. בשעות הערב של אותו יום, מסרו כוחות הכיבוי, כי הם השתלטו על כעשרים אחוז מהשריפה.

צוותי של שירותי הייעור של פלורידה עבדו יחד עם כוחות הכיבוי וההצלה על כיבוי הלהבות. הכוחות המליצו לתושבים שלא להגיע לאזור השריפה ולאזור הסמוך לדרום-מערב רחוב 8 ומערב שדרה 137. במהלך כל שעות הטיפול באירוע נמסר, כי האש אינה מסוכנת וכי היא לא צפויה להתפשט אל אזורי מגורים. למרות זאת, בעלי הבתים באזור שמרו על ערנות מוגברת, עקב החשש מהאש.

יצוין, כי האירוע לא השפיע על תנועת כלי רכב בדרכים. הנהגים מתבקשים להמשיך בנסיעה, למרות העשן שנראה למרחוק, עד לאזור הדאונטאון של מיאמי.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE