הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
שריפה שפרצה בבניין דירות גרמה לנזק כבד ול-4 נפגעים, כולל קשישה בת 93 שמצבה לא ידוע
השריפה, שפרצה מסיבה לא ידוע, גרמה נזק ל-2 בבניינים בסמוך. הצלב האדום מספק מגורים זמניים לדיירים, שעדיין לא מעכלים את אובדן בתיהם

24 דיירים פונו מבתיהם ו-4 פונו לבית חולים במהלך שריפה שפרצה בבניין מגורים אתמול (א') בבוקר. השריפה, שהתחרשה בעיירה פרוויל שבמרילנד, פרצה בסביבות 3 בבוקר בבניין, שבו 18 יחידות דיור, ונדרשו למעלה מ-100 כבאים כדי להשתלט על הלהבות. הכבאים אף הצילו קשישה בת 93 שנלכדה בקומה השלישית. היא פונתה במסוק  לבית החולים ומצבה לא ידוע בשלב הזה. שלושה אנשים נוספים נלקחו אף הם לבית החולים אולם לא נשקפת להם סכנת חיים. 


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ע"פ גורמים רשמיים, נדרשו למעלה מ-4 שעות על מנת להשתלט על השריפה, בניין המגורים נשרף כליל ונזק נגרם ל-2 בניינים נוספים בסמוך. 24 הדיירים שפונו במהלך השריפה, מנסים להבין כעת לאן הם ממשיכים מכאן. טרישה ואוגן בילתה את רוב היום במילוי מסמכים של הביטוח ומביטה במה שהיה ביתה לפני השריפה. "הבניין שלי היה ממש פה למעלה. כשירדנו במדרגות, האפר התפזר לכל כיוון" אמרה. טרישה ובעלה היו ישנים בזמן שאחד השכנים דפק על דלתם ואמר להם לצאת במהירות. 

"כשפתחנו את הדלת, הכל היה חם ומלא בעשן" משחזרת ואוגן, "כל מה שחשבתי זה שעלי למצוא בגדים רטובים כדי שנוכל לכסות את הפנים שלנו. אחר כך ירדנו במדרגות וראינו את הכל עולה בלהבות מסביבנו". אמנם לא נרשמו פציעות רציניות, אולם כל הזכרונות של טרשיה נעלמו בשריפה. "כל החיים שלי, כל האוספים שלי, התכשיטים- לא נשאר כלום. אבל אני מודה על כך שיצאנו בלי פגע" הוסיפה. היא שמחה על כך שהבנות שלה, שתכננו לבוא לביקור לרגל חג הפסחא, דחו את בואן. "בהתחלה חשבתי שמי שדופק על הדלת זאת אחת הבנות שלי שרוצה להודיע לי שהיא הגיעה. זאת לא הייתה היא ואני מאד מודה על כך".  

הצלב האדום האמריקאי מספק מקומות לינה עבור הדיירים שאיבדו את בתיהם. הערכה ראשונית של החוקרים עומדת על נזק של 2 מיליון דולר בעקבות השריפה, אולם הם עדיין חוקרים מה גרם לשריפה. 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE