הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
השחקן דווין ג'ונסון, הידוע בכינויו The Rock: "סבלתי מדיכאון אחרי שאמי ניסתה להתאבד"
בראיון שנערך עמו הוא סיפר: "היא יצאה מהמכונית והלכה אל עבר כלי הרכב נוסעים, שהגיעו מהכוון ההפוך. משאיות ומכוניות סטו מהדרך על מנת לא לדרוס אותה. תפסתי אותה ומשכתי אל צד הדרך"

הסלע (The Rock), הלא הוא דוויין ג'ונסון (45), ידוע כמתאבק לשעבר שהפך לכוכב סרטי פעולה וקומדיה, כגון "משמר המפרץ", שם שיחק לצד זאק אפרון. חייו לא מתנהלים כמו בסרטים, עם שפע הומור והרפתקאות מלהיבות. אלא שג'ונסון חווה קשיים, טרגדיות ודרמות.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


"הגעתי לנקודה שלא רציתי לעשות שום דבר או ללכת לשום מקום. בכיתי ללא הפסקה", ג'ונסון

 



לאחרונה חשף ג'ונסון, כי התמודד עם דיכאון ותנודות במצב הרוח, שחלו לאחר שבגיל 15 היה נוכח לניסיון התאבדותה של אמו. בראיון שנערך עמו הוא סיפר: "היא יצאה מהמכונית בכביש מספר 65 בנאשוויל והלכה אל עבר כלי הרכב נוסעים, שהגיעו מהכוון ההפוך. משאיות ומכוניות סטו מהדרך על מנת לא לדרוס אותה. תפסתי אותה ומשכתי אל צד הדרך". ג'ונסון סיפר שאמו היתה במצב נפשי כה רעוע שהיא אף לא זוכרת את התקרית המזעזעת, "היא לא זוכרת את זה בכלל וזה בטח לטובה".

ג'ונסון זוכר את אותה תקופה כאחת הקשות בחייו: "הגעתי לנקודה שלא רציתי לעשות שום דבר או ללכת לשום מקום. בכיתי ללא הפסקה". מאז, הוא הספיק להתאושש ובקרוב הוא מצפה ללידת בתו השנייה, מחברתו לורן האשיאן. לבני הזוג יש תינוקת בת שנתיים בשם ג'סמין, ולג'ונסון יש ילדה נוספת בת 16 מאשתו הראשונה.


0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE