הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מתגרשים באינסטגרם (2): נערת הפלייבוי לשעבר, קנדרה ווילקינסון, הכריזה על גירושיה מבעלה
ווילקינסון ובעלה כיכבו בסדרת ריאליטי וכשנחשף שבעלה ניהל רומן עם טרנסג'נדרית, נראתה ווילקינסון באחד הפרקים כשהיא משליכה את טבעת הנישואים שלה לאסלה

בתקופה האחרונה לא מעט מפורסמים מוצאים באינסטגרם דרך טובה להכריז על גירושיהם. בסרטון וידאו שהעלתה לאחרונה נערת הפלייבוי לשעבר, קנדרה ווילקינסון-בסקט (32), היא צלמה עצמה אומרת: "אני מפחדת. במשך עשר שנים עשיתי כל מה שיכולתי לעשות. אך זה לא היה טוב מספיק". "תמיד אוהב אותו. ליבי תמיד יהיה פתוח עבורו", כך כתבה על בעלה, האנק באסקט.



הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הוא ניהל רומן עם טרנסג'נדרית והיא השליכה את טבעת הנישואין לאסלה, ווילקינסון ובסקט

 


ווילקינסון-בסקט, שהיתה גם אחת מחברותיו לשעבר של יו הפנר, היתה נשואה במשך קרוב לעשר שנים לבסקט. היא התפרסמה בעקבות סדרת ריאליטי בשם: The Girls next door, שתיארה את חייה וחייהן של עוד שתיים מחברותיו של הפנר בטירת הפלייבוי. בסדרת פוסטים שהעלתה לאינסטגרם היא רמזה שזהו הסוף של נישואיהם. "תודה רבה לכל חברי ומשפחתי שתמכו בי בזמן הזה. כל טיפת אהבה עוזרת. תודה לכם".

ווילקינסון-בסקט ובעלה כיכבו בסדרת ריאליטי. בעלה, כך נחשף, ניהל רומן עם טרנסג'נדרית ווילקינסון-בסקט נראתה באחד הפרקים משליכה את טבעת הנישואין שלה לאסלה. בנוסף על הפוסט באינסטגרם, היא צייצה: "היום יהיה היום העצוב והמפחיד ביותר בחיי. היום אהיה חייבת להיות חזקה יותר מאשר אי פעם. היום, אני נולדת מחדש".

לווילקינסון-בסקט ובעלה שני ילדים קטנים.


0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE