הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ניו יורק: תנועת רכבת מס' 2 הופסקה לצרכי ניקיון בגלל צרכים שנמצאו בשני קרונות
הנוסעים בתחילת השבוע ברכבת מס' 2 נאלצו להתעכב בגלל הגילוי המסריח. דובר רשות התחבורה אמר כי אנשי הרשות נגעלו בעצמם: "איזו סיבה יש למישהו לעשות את זה?". הקרונות יצאו משימוש לטובת פעולות ניקיון

חושבים שהתחבורה הציבורית בניו יורק מסריחה? כנראה שעוד לא הרחתם כלום. בתחילת השבוע הופסקה תנועת רכבת מס' 2 בעקבות שאריות צואה שנמצאו בשני קרונות. 


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


דרך גרועה לפתוח בה שבוע. רכבת בניו יורק


על פי אחת הנוסעים ברכבת התחתית באותו יום, כאשר הרכבת שהיתה עליה הגיע לתחנת בורו הול בברוקלין, הכרוז הודיע: "גבירותי ורבותי, הרכבת הזאת יוצאת משימוש.. היא מכוסה בצואה. אנו מתנצלים על חוסר הנוחות".

רשות התחבורה המטרופולינית, MTA, לא חשפה פרטים אודות תקרית התברואה שהשביתה את הרכבות, אך נראה כי גם עובדי הרשות נגעלו מהאירוע כמו שאר הנוסעים. "נגעלנו מאוד ואין לנו מושג איזו סיבה יש למישהו לעשות זאת לאנשי ניו יורק", אמר דובר הרשות ג'ון ווינשטיין, "הקרונות הוצאו משימוש ועברו ניקיון".

נראה כי ההודעת הדובר נועדה להמשיך את הקו בו נוקט מנהל הרשות החדש, אנדי ביפורד, שפועל ליצירת שקיפות ברשות התחבורה. נוסע קבוע ברכבת התחתית, יועץ משפטי בשם ג'ון שפל, אמר כי במשך חצי יובל בו הוא משתמש בשירותי הרכבת התחתית, לא שמע עוד "הודעה כלכך חריגה". שפל המשיך לגחך על תפקוד התחבורה הציבורית ועל צעדי המנהל החדש. "לא היה לו זמן לתקן את השירות ברכבת, אבל הוא ביקש מהעובדים להיות שקופים יותר, וזה עבד - לפחות על פי ההודעה ה'מגניבה'", אמר שפל בציניות. 

הוא הוסיף כי היה מופתע מתגובת הנוסעים לסיבה שבגינה הם הולכים לאחר, או ליתר דיוק מחוסר התגובה שלהם. "נדהמתי מהתגובה שלהם מיד לאחר התיאור הגרפי", אמר שפל, "הנוסעים כמעט לא הגיבו. חלקם חייכו, אבל הרוב פשוט חיכו בסבלנות".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE