הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
רשת טרגט תקים בניו יורק 3 סניפים חדשים שיפעלו בפורמט מצומצם
הסניפים הקטנים מיועדים לקהל הצעיר והאורבני, אליו מכוונת טרגט. החנויות החדשות ייפתחו בשנים הקרובות ברחבי העיר ויצטרפו למספר סניפים קיימים

רשת טרגט בחרה ב-3 שכונות בניו יורק כמיקום אסטרטגי, בהם תפתח חנויות קטנות יותר שיותאמו לקהל הצעיר ויבססו את הרשת גם בסביבות אורבניות. הרשת צופה כי עד לסוף שנת 2019 היא תפתח ותתפעל 130 חנויות "מוקטנות". למעשה, כבר עכשיו טרגט מפעילה את הגירסה הקטנה לחנויות אלו ב-2 מיקומים שונים במנהטן שהאחד נמצא ברובע טרייבקה אל מול מיסי'ס בכיכר הרלד. המיקום השני הגדול יותר, נמצא ברובע הארלם. 


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



התוכנית הוכרזה ביום שלישי, במסגרתה יוקמו 3 סניפים מוקטנים במיקומים חדשים באפר איסט סייד, סטייטן אילנד ואסטוריה, קווינס. "כל שלושת החנויות החדשות הללו יציעו את הטוב ביותר שלטרגט יש להציע ועדיין הן תהינה מותאמות בדגש להעדפות ולצרכים של הקהל המקומי" אמר מארק שנידל, סגן נשיא בכיר הממונה על נכסיה של טרגט.

החנות באזור אפר איסט סייד ברחוב מספר 70 בפינת השדרה השלישית, תיפתח בשנת 2019. בחנות בסטייטן איילנד, מתוכננת להיפתח אף היא בשנה הבאה והיא תמוקם בפורסט אווניו פלאזה. החנות באסטוריה, ליד דיטמארס בוליווארד ופינת שדרה 23, תיפתח ב-2022. טרגט הכריזה כבר על התוכניות לפתוח חנויות קטנות ויעודיות ברובעי הלוור איסט סייד ואיסט ויליג' בקיץ הקרוב, לצד חנות נוספת באותו הפורמט ברובע הל'ס קיטצ'ן שתיפתח ב-2019.

ע"פ דברי המנכ"ל בריאן קורנל, החנויות המסורתיות הן עדיין אלמנט מרכזי באסטרטגיה של טרגט לזכות בקהל לקוחות רב יותר, שגם קונה יותר ויותר באמצעות הטלפון החכם באינטרנט. החברה מסרה כי היא מקבלת יותר הזמנות לרכישה באינטרנט מאשר בחנויות ובכך החנויות מספקות תפקיד מכריע בשרשת האספקה של טרגט ובסיוע לתהליך ייעול המשלוחים והפיכתם למהירים יותר. קורנל הוסיף כי החנויות בפורמט הקטן הן רווחיות יותר לפי הפרמטר של היקף בסקוור פיט ביחס לחנויות המסורתיות והגדולות של טרגט, שיכולות להשתרע על שטח הגדול מ 100,000 סקוור פיט. לשם השוואה, החנויות החדשות של טרגט הן בגדלים של 40,000 סקוור פיט – תלוי במיקום.




טרגט מסרה ביום שלישי כי החנויות המוקטנות בניו יורק יכללו שרותים כמו בית מרקחת של 
CVS וסטרבאקס. החנות באפר איסט סייד תהיה בעלת מגוון מוצרי יופי ומזון רחב יותר, בעוד החנות באסטוריה תהיה בעלת אורינטציה של מוצרים לעיצוב הבית.

טרגט היא לא רשת הענק היחידה ההולכת לכיוון של הימור גדול על החנויות הקטנות.  רשת קוהל'ס החלה אף היא באסטרטגיה אגרסיבית לפתיחת חנויות מוקטנות וכמו כן לחלק את שטח החנויות הגדולות יותר, בעוד היא מחפשת שוכרי משנה שיוכלו לסאבלט את השטחים לה היא אינה זקוקה. רשת מיסי'ס מחפשת דרכים מקוריות לחלק את שטחי הנדל"ן העצומים שברשותה כדי לעשות שימוש מושכל ורווחי יותר מאשר לאכלס בהם צוות מכירה ומלאי סחורות.

כל אחד מהסניפים החדשים יעסיק קרוב ל-100 חדשים, כך ע"פ החברה. 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE