הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
שוטר במשטרת לוס אנג'לס ירה בכלב לאחר שהותקף על ידו במהלך פעילות משטרתית
הכלב, מסוג פיטבול, התנפל על השוטר שהגיע לבצע סריקה בבית. לאחר שניסה השוטר להרחיק אותו, הוא שלף אקדח וירה בו. הכלב נלקח לטיפול אצל וטרינר

שוטר מלוס-אנג'לס ירה ופצע כלב מסוג פיטבול שהתנהג בתוקפנות כלפיו, זאת לאחר שהמשטרה הוזעקה לזירת אירוע בהוליווד. האירוע התרחש בשעות המוקדמות בבוקר יום שבת, בגוש הבניינים 5800 ב-Willoughby Avenue, עת התקבל במשטרה דיווח על יריות שנשמעו במקום. כאשר הגיעו למקום אנשי המשטרה, מסר להם אחד השכנים על מיקומם של חשודים אפשריים. 


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



השוטרים עשו דרכם לבניין הדירות, כדי לחקור מקרוב את פשר היריות. לאחר שהשוטרים סרקו את הבית ובדקו  שהכל תקין, נתקל אחד מהם בכלב פיטבול תוקפני. השוטר שחשש לשלומו ירה בכלב יריה אחת כדי למנוע ממנו לנשוך אותו. הכלב ברח לחדר אחר, אך חזר כעבור מספר דקות וניסה לנשוך שוב את השוטר. הכלב נעצר ואחר כך פנה לחדר האמבטיה, שם הוא ננעל, עד שהגיעו למקום נציגי השירות הוטרינרי. הם בחנו את זירת האירוע ולקחו את הכלב עימם למשמורת ולטיפול.  

לפי ארגון spcaLA, שמו של הכלב הוא קוש והוא חיית מחמד של משפחה. הוא דימם במשך שעות בחדר האמבטיה.  לדברי הבעלים ברט קרבי, קוש לא נלקח מיד לטיפול ובתו בת ה-7, סבתו, חבר והכלב קוש הוחזקו בתוך הבית במשך שעות, בשעה שהוא ואישה נוספת בשם נורמה לופז, הוחזקו במעצר מחוץ לבית. כשהשוטרים עמדו להיכנס לבית, סיפר קרבי, חברתו הציעה להם לסלק את הכלב משם, אך הם סירבו. משטרת לוס-אנג'לס הציעה לשלם עבור הוצאות הטיפול הרפואי-וטרינרי של קוש, הנאמד בכ-1,000 דולר ואף יאמירו ככל הנראה, אך על המשפחה לשלם קודם את התשלום הנדרש והיא תקבל החזר בשלב מאוחר יותר.

"אני חושב שמדובר בחדירה לתחום הפרט והשתלטות על רכוש. על המשטרה ליטול אחריות לטיפול. לאלץ את הבעלים לשלם על הטיפול הוטרינרי ולהסתכן בקבלת דו"ח, זה איננו הוגן." אמרה נשיאת spcaLA מדליין ברנסטיין"כשאיש משטרה יורה בכלב מחמד של משפחה, זו טראומה עבור כולם - איש המשטרה, הכלב, המשפחה והקהילה -  הבה נעזור לכל אלה להתגבר על כך על ידי סיוע במימון התשלום הוטרינרי לקוש".

הוטרינר מסר שהכלב מחלים, אך ציין כי היה קשה לטפל בו משום שהוא הגיב בתוקפנות גם כלפי המטפלים בו. לא היו נפגעים במהלך האירוע.

spcaLA טוענים שהמשטרה יכולה היתה למנוע את המצב המורכב הזה וכי השוטרים במקום יכולים היו לקרוא לבעלי מקצוע וטרינריים, כדי שאלה יתפסו את הכלב בבטחה, בשעה שהשוטרים מבצעים סריקה בבית. "בכך שהם איפשרו לכלב לסבול ולדמם מבלי להגיש לו סיוע רפואי זה לא אנושי." מסר הארגון בהודעה לעתונות שפרסם.

המקרה מצוי עדיין תחת חקירה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE