הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ניו יורק: החברה שבבעלות הארווי וויינשטיין חייבת 50,000 דולר בגין שכירות חלל המשרדים שנטשה
למרות שהחברה מפגרת בתשלום על השכירות החודשית, זה לא מנע מאחד החוקרים הפרטיים של וויינשטיין, בלש במשטרת ניו יורק לשעבר, לבקש גישה למשרדים, על מנת לקחת מידות במטרה לסייע בהגנה עליו

לאחרונה, מכר הארווי וויינשטיין את ביתו ברחוב בנק, בניו יורק, בעבור 25.6 מיליון דולר, אך אחת מהחברות שבבעלותו חייבת 50,000 דולר, לאחר שנטשה את חלל המשרדים בו פעלה. החברה של וויינשטיין תפסה את הקומה השלישית בבניין טרייבקה פילם סנטר, עד שנחשפו פרשות ההטרדות המיניות בהן הואשם על ידי מספר נשים, בחודש אוקטובר האחרון.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מכחיש שהמפגשים המיניים, שהיו לו עם הנשים שמאשימות אותו, היו שלא בהסכמה, וויינשטיין

 

חלל המשרדים בו פעלה החברה נמצא בבעלות חברת 375 גריניץ' פרטנרס, מניו יורק. גורם הקשור לבניין סיפר, כי יום לאחר שנחשפו פרשות ההטרדה המינית, וויינשטיין הפסיק להגיע לעבודה, "העובדים שלו היו נחושים לעזוב במהירות והתקשרו לשירותי הובלות על מנת להוציא את החפצים שלהם מהמקום". העובדים עברו לעבוד בסמוך למשרדים בהם מפעיל אחיו של וויינשטיין, בוב וויינשטיין, את חטיבת הסרטים של חברת דיימנשן.

הארווי וויינשטיין צפוי להזדקק למזומנים, לאחר ששכר מספר עורכי דין ומספר חוקרים פרטיים על מנת להגן על עצמו מפני המעשים בהם הואשם. הוא מכחיש שהמפגשים המיניים שהיו לו עם הנשים שמאשימות אותו היו שלא בהסכמה.

וויינשטיין כבר לא מיוצג על ידי חברת יחסי הציבור, סיטריק וקומפני. בא כוחו, בן בראפמן, לא מסר את תגובתו.

למרות שהחברה של וויינשטיין מפגרת בתשלום על השכירות החודשית בגין חלל המשרדים שנטשה, זה לא מנע מאחד החוקרים הפרטיים שלו, בלש במשטרת ניו יורק לשעבר, לבקש גישה למשרדים, על מנת לקחת מידות במטרה לסייע בהגנה על וויינשטיין.

הדוגמנית האיטלקיה-פיליפינית, אמברה בטליאנה, טוענת, כי בשנת 2015, הגיעה לפגישה במשרדו של וויינשטיין והוא מישש את שדיה.


50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE