הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לא רק רוזאן: צוות התכנית "פליסיטי" חוזר לקאמבק במלאת 20 שנה לפרק הבכורה
האיחוד יתקיים במהלך פסטיבל הטלוויזיה ATX שיתקיים באוסטין בין התאריכים 7-10 ביוני. בפסטיבל יערך גם אירוע הוקרה לחזרתה של "רוזאן" למסך הקטן

איחוד מחודש של כוכבי הסדרה "פליסיטי" במלאת 20 שנה לעליית פרק הבכורה שלה יתרחש במהלך פסטיבל הטלוויזיה ATX שיתקיים באוסטין בין התאריכים 7-10 ביוני.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


חוזרים. קרי ראסל וסקוט ספידמן


כמו כן מתוכנן בפסטיבל אירוע הוקרה למפיקה המקורית של הסדרה "רוזאן", מארי קרסי, אשר תקבל השנה את פרס המצוינות הטלוויזיונית של ATX. קרסי והחברה שלה Carsey-Werner הפיקו ביחד עם טום וורנר גם את הסדרות "ביל קוסבי", A Different World, Third Rock from the Sun ו"מופע שנות ה-70". במסגרת טקס ההוקרה תתקיים עמה שיחה שתסקור את הקריירה שלה.

האיחוד המחודש של "פליסיטי", ששודרה במשך 4 עונות ברשת WB בין השנים 1998-2002, יכלול את השחקנים קרי ראסל, סקוט ספידמן, טנגי מילר, אמנדה פורמן, איימי ג'ו ג'ונסון ואיאן גומז, בנוסף לבמאי-המפיק לורנס טרילינג. יתכן שלפאנל יתווספו בהמשך משתתפים נוספים.

הפסטיבל, שזוהי שנתו השביעית, גם יארח ב- 8 ביוני בכורה עולמית מוקדמת של הסדרה ילדי האנרכיה מבית היוצר של ערוץ FX שמבוססת על הסדרה Mayans MC, בהשתתפות יוצרי הסדרה קורט סאטר ואלגין ג'יימס, המפיק-במאי נורברטו ברבה וצוות השחקנים, וזאת כחלק ממירוץ האופנועים של טקסס שיתקיים באוסטין. הקרנה של קליפ מיוחד ופאנל שאלות ותשובות יערכו לאחר מכן בתיאטרון פראמונט.

במהלך הפסטיבל יתקיימו עוד אירועים רבים נוספים.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE