הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קייג' איש הפלדה: ניקולאס קייג' יהיה סוף סוף סופרמן - וידובב את סרט הגיבור בסרט אנימציה
קייג', מגלה עניין זה זמן רב בדמותו של סופרמן וכאמור לא באופן סתמי, כאשר שמו של בנו הבכור הוא קאל – אל קייג'

כימעט 30 שנים לאחר כישלונו באקרנים של "SUPERMAN LIVES" בבימויו של טים ברטון, ניקולאס קייג' סוף כל סוף יקבל את ההזדמנות שלו לגלם את דמות איש הפלדה.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


חיכה לתפקיד גיבור העל כל חייו


האתר USA TODAY מדווח כי קייג' חתם על חוזה בתפקיד מדובב לדמותו של סופרמן בסרט האנימציה TEEN TITANS GO! TO THE MOVIE וזאת לאחר שנים של אכזבות בכל הקשור לגילום דמותו של סופרמן בהזדמנויות שונות.

כפי שמרומז בשמו, הסרט עומד להיות סרט אנימציה קולנועי באורך מלא המבוסס על סדרת האנימציה הפופולאריית של "קרטון נטוורק", המציג גריסאות נעורים קופצניות של גיבורי הקומיקס מחברת DC. 

קייג' כאמור הוא לא השם המשמעותי היחיד לחתום ולתרום את קולו לפרוייקט, גם המוסיקאית הלסי וויל שתגלם בקולה את דמותה של וונדר וומן בסרט, בזמן שהראפר ליל יאצ'טי יגלם בקולו את דמותו של הגרין לאנטרן.

קייג', מגלה עניין זה זמן רב בדמותו של סופרמן וכאמור לא באופן סתמי, כאשר שמו של בנו הבכור הוא קאל – אל קייג' (כשמו של סופרמן). בעקבות ההחתמה לתפקיד, נאספות כעת תמונות רבות של ניקולס קייג' בבגדיו של סופרמן וזאת כולל נסיונות להשיג גירסאות של הפרוייקט המיתולוגי "SUPERMAN LIVES " בבימויו של טים ברטון, שמועלות מפעם לפעם לרשת האינטרנט וזאת בעיקר לשם השעשוע בניסיון לדמיין את האסיר המשוחרר , קמרון פו מהסרט "קון אייר" (בגילומו של קייג') בתור הדמות השרירית והחטובה הלובשת טייץ ובעלת עיניי הלייזר.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE