הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
כוכבת ריאליטי נעצרה בחשד שרכשה בטויס אר אס בקופונים מזוייפים בשווי אלפי דולרים
הכוכבת נעצרה בערבות של 350 אלף דולר לאחר שנתפסה בפעם השנייה קונה בקופונים מזוייפים. יחד איתה היה אםד שלא זוהה בשמו

כוכבת ריאליטי לשעבר נעצרה ביום רביעי בחשד שניסתה לרמות את רשת טויס אר אס הקורסת. מלי ג'נט לי, בת 28, מוכרת גם כמלי סטנלי, שהשתתפה בתכנית "Gypsy Sisters", הואשמה בשבע עבירות של שימוש בקופונים מזוייפים בשווי של 2,400 דולר לרשת חנויות הצעצועים במהלך חודש נובמבר. 


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


לא פעם ראשונה. מלי ג'נט לי


כוכבת הריאליטי נעצרה ונכלאה בכלא במונטגומרי בערבות של 350 אלף דולר. הכוכבת זכורה כ"כבשה השחורה" של התכנית, שעקבה אחרי מסעותיהם הרומנטיים של כמה נשים ממרטינסבורג שבווסט וירג'יניה. 

על פי צו המעצר שהוצא נגדה, לי, יחד עם עוד אדם שלא ננקב שמו, הלכו לחנות טויס אר אס בקלארקסוויל ב-22 בנובמבר והציגו בפני המוכרים קופונים מזוייפים שהיו בסמארטפון שלה, ובהם ברקודים שנערכו בהם שינויים.

המוכר בחנות, שכמות הקופונים תפסה את תשומת לבו, שאל את לי שטענה מצדה כי המנהל אישר את הקופונים שלה. היא סרקה שבעה קופונים, שכל אחד מהם על סך 300 דולר. היא ניצלה אותם כדי לרכוש כרטיסי מתנה וסחורה בשווי 2,412 דולרים. לאחר שיצאה מהחנות, שוחח המוכר עם המנהל והם ניסו לבטל את כרטיסי המתנה, אלא שהם הועברו כבר לכרטיסים אחרים. לי זוהתה לאחר מכן בסרטוני מצלמות האבטחה.

זו אינה הפעם הראשונה שלי מנסה את מזלה בתרמית של רשת הצעצועים. בחודש אוקטובר היא נתפסה כשהיא ואחרים השתמשו בקופונים מזוייפים לרשת הצעצועים ולרשת הבת בייבי'ז אר אס, בשווי 18 אלף דולר. 

היא הואשמה באחזקת מוצרים מזוייפים וגניבה באמצעות מירמה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE