הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"הדבר המזוויע ביותר שאי פעם התרחש בענף"
נשיא ה-UFC לא חסך במילים על האירוע שהתרחש ביום חמישי, במהלכו השליך מקרגור עצמים מתכתיים על שמשת האוטובוס בו שהו יריביו לענף והביא לפציעת כמה מהם. המתאבק האירי הסגיר עצמו הבוקר למשטרה. כתב אישום פלילי בגין תקיפה הוגש כנגדו והוא צפוי לעמוד לדין

 אלוף הMMA קונור מקרגור נראה קר רוח, הבוקר, כאשר הובל אל מחוץ לבית המעצר בברוקלין לאחר שהוגשו נגדו תלונות בגין תקיפה והשלכה של עצמים מתכתים באזור החנייה הפנימית של מרכז ברקליס בברוקלין.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מקרגור הבוקר, מובל למעצר כשהוא אזוק


האירי בן ה 29, שכינויו בזירה הוא  "הידוע לשימצה" (The Notorious), שמר על ארשת פנים קפואה, כאשר הוצא אל מחוץ לבית המעצר ברחוב 78 בפרוספקט הייטס ברוקלין והובל אל עבר מכונית משטרה שחיכתה לו כאשר ידיו אזוקות מאחורי גבו.

מקרגור שנראה לבוש בחולצה כחולה מכופתרת, סקיני ג'ינס ונעלי ריצה לבנות – לא הוציא מילה, אבל הוא בהחלט יצא משליטה אתמול כאשר השליך חפצים מתכתיים אל עבר אוטובוס בו שהו מתאבקים יריבים, לאחר מסיבת העיתונאים שהתקיימה במסגרת טורניר הקרבות UFC223  והיוותה אירוע מקדים לקרב שבין חביב נומגומדוב ומקס הוללוויי. מאז התקרית, הולווי הוכרז כלא כשיר רפואית לקרב.

במהלך האירוע הקשה, מקרגור השליך עגלת אשפה ומחסום מברזל אל עבר האוטובוס שבו ישבו המתאבקים שהיו אמורים להופיע בארוע הלחימה של יום שבת – מה שגרם לניפוץ שמשת האוטובוס ופציעתם של כמה מהם.


מקרגור אוחז במחסום הברזל אותו ישליך בהמשך על האוטובוס בו שהו יריביו לענף. צילום מסך


ייצרו של מקרגור התלהט בעקבות החלטת גורמים רישמיים ב-UFC ביום רביעי האחרון לשלול ממנו את תואר האליפות למשקל קל. בשל כך הוא לא תוכנן לעלות ולהלחם ביום שבת. התקרית האלימה היוותה את נקמתו של מקרגור למקרה שהתרחש מוקדם יותר ביום רביעי במלון, כאשר נומגומדוב וצוותו דחקו את חברו לקבוצה, ארטם לובוב, לפינת הלובי באופן אלים, לפי דיווחים.

מקרגור הסגיר עצמו אתמול בערב. הוגשו נגדו כתבי אישום פלילי בגין תקיפה. עוד עצור בפרשה הוא סיאן קוולי בן ה 25, חבר בפמלייתו של מקרגור, שנגדו גם הוגש כתב אישום פלילי על תקיפה. הוא ומקרגור יעמדו לדין בבית המשפט הפלילי של ברוקלין. כנגד לובוב לא יוגשו כתבי אישום. נשיא ה-UFC דאנה וויט כינה את האירוע "הדבר המזוויע ביותר שאי פעם התרחש" בתולדות הספורט.

מקרגור הוא לוחם ה UFC הראשון בהיסטוריה שזכה בשתי חגורות בו זמנית, האחת בתואר במשקל קל והשניה בתואר במשקל נוצה.



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE