הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
היכון, הכן, צא: רצים להירשם למיני מרתון גשר הזהב שיוצא לדרך בעוד כמה שעות
גם מי שאינם אצנים, יכולים להגיע ולעודד את הרצים משני צדיו של הגשר ולאורך המסלול, שנמתח עד הג'ירארדלי סקוור

נותרו כמה שעות להירשם למיני מרתון "רוק אנד רול", שיצא הבוקר (יום ראשון ה-8 באפריל) בשעה 6 ורבע, מ-The Embardadero, בפיר מספר 39 בסן פרנסיסקו, קליפורניה. מי שנמצאים באזור ועדיין לא נרשמו, יכולים לעשות זאת בשעות הקרובות. מי שלא הספיקו מוזמנים לצפות ברצים וליהנות מהאווירה הספורטיבית של האירוע.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


יומיים של פעילויות בריאות וכושר בהדרכת אנשי מקצוע מקומיים

אצנים מכל רחבי ארצות הברית, ישתתפו באירוע, שימשך ארבע שעות ויריץ אל גשר שער הזהב המפורסם בעיר. גם מי שאינם אצנים, יכולים להגיע ולעודד את הרצים משני צדיו של הגשר ולאורך המסלול, שנמתח עד הג'ירארדלי סקוור. צירי התנועה יחסמו לאורך כל שעות הבוקר והצהריים. בכיכר ג'ירארדלי יופיעו להקות.

מדובר באחד מאירועי המרתון היפים ביותר בארצות הברית, העוברים דרך הנופים המרהיבים של העיר סן פרנסיסקו, כשחלק מהמסלול משקיף אל המפרץ. האירוע כולל יומיים של פעילויות בריאות וכושר בהדרכת אנשי מקצוע מקומיים. במהלך האירוע, הפתוח לקהל הרחב בחינם, יכולים המשתתפים ללמוד על טכנולוגיות ריצה, תזונה נכונה, לקבל טיפים על כיצד להתכונן למרתון, טיפים בספורט ועוד.

כמו תמיד באירועים מסוג זה, יפעלו באזור גם ביתנים לממכר בגדי ספורט, ביתני אוכל, שימכרו מאכלי בריאות ועוד. הכניסה חינם, אבל יש לקחת בחשבון שבסן פרנסיסקו החניה עולה כעשרה דולר לשעה, כך שעדיף להגיע למקום בתחבורה ציבורית.

פרטים נוספים והרשמה: http://www.runrocknroll.com



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE