הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מיאמי: מעבדה ביתית לגידול מריחואנה, כלי נשק וקוקאין נחשפו בבית בו גדל ילד בן 10
בחדר הכביסה של הבית נמצא תיק גב עם 400 גרם של מריחואנה, מאחורי האח נמצא תיק גב עם 267 גרם של קוקאין. נמצאה גם מריחואנה בתוך כלי אוכל מפלסטיק וצרור שטרות כסף שנכרך בגומייה

בשבוע שעבר, הופיעו בלשי משטרה עם צו חיפוש בביתם של כריסטי לופז (22) ומייק רודריגז (29), בדרום-מערב רחוב מספר 19, במיאמי, לאחר שקיבלו דיווח, כי הם מפעילים בחצר הבית מעבדה לגידול מריחואנה. הממצאים של הבלשים מעמידים את לופז ורודריגז בפני עונש מאסר בגין האשמות הכוללות, בין היתר, סחר בקוקאין ובמריחואנה, התעללות בקטין והלבנת כספים.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


נלקחו למעצר בלא אפשרות לשחרור בערבות, רודריגז ולופז

 


כשהשוטרים הגיעו למקום הם מצאו מעבדת מריחואנה הרוסה בתוך מבנה המחובר לחלקו האחורי של הבית. בתוך המבנה היו כחמישה פאונד של מריחואנה. בנוסף, בשידת השינה נמצא אקדח, ומאחורי פוסטר של מרילין מונרו, שהיה תלוי בחדר השינה של רודריגז, נמצא רובה טעון. כך עולה מדו"חות המשטרה.

עוד עולה מדו"ח המשטרה, כי בחדר הכביסה של הבית נמצא תיק גב עם 400 גרם של מריחואנה, מאחורי האח נמצא תיק גב עם 267 גרם של קוקאין, נמצאה גם מריחואנה בתוך כלי אוכל מפלסטיק וצרור שטרות כסף שנכרך בגומייה.

המשטרה ציינה בדו"ח, כי האנשים היחידים הגרים בבית הם לופז, רודריגז ובנו בן ה-10 של רודריגז, עליו הוא קיבל חזקה. לופז ורודריגז נלקחו למעצר במתקן טרנר גוליפורד נייט, במיאמי-דייד, ללא אפשרות לשחרור בערבות. 


רובה טעון נמצא מאחורי פוסטר של מרילין מונרו

 






50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE