הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ה-FBI הוציא הודעה ובה הכריז כי יעניק פרס של 10,000 דולרים עבור מידע על מבוקש בהתרסקות טיסת 592 בפלורידה
מאז ההתרסקות עברו למעלה מ- 20 שנה, אולם הרשויות עדיין מחפשות אחר הטכנאי שהעמיס את הגנראטורים החשמליים שהציתו שריפה שהביאה להתרסקות

עברו יותר מ-20 שנים מאז טיסה 592 של חברת ValuJet התרסקה בפארק אוורגליידס שבפלורידה ובה נהרגו כל 110 הנוסעים שהיו על המטוס. ביום חמישי משרד ה-FBI במיאמי הכריז כי יעניק 10,000 דולר למי שיסייע בלכידת אחד הטכנאים שחשוד שהיה חלק מהמזימה להפלת המטוס.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



אוסיאל ולנזואלה-רייס, שהיה טכנאי של חברת המטוסים SaberTech, הואשם ב-1999 בכך שהתרשל באריזת גנראטורים של חמצן בתא המטען של המטוס. ע"פ ה-FBI, הגנראטורים לא היו מאובטחים ולכן גרמו לשריפה בתא המטען. אולם למרות כתב האישום שהוגש כנגדו, ונלזואלה-רייס מעולם לא עמד למשפט. "הוא נמלט לפני המשפט" אמרה סוכנת ה-FBI במיאמי ג'קלין פרוג, שאחראית על חקירת האירוע. ביום חמישי כאמור הכריז ה-FBI על הפרס והוציא מודעת "מבוקש" חדשה, שם נראה ולנזואלה כפי שהיה אמור להיראות היום. 

בתאריך 11.05.1996, טיסה 592 של ValeJet שעשתה את דרכה ממיאמי לאטלנטה, התרסקה לאחר שהטייס הודיע על שריפה בתא המטען. הטייס לא הספיק להטיס את המטוס בחזרה למיאמי והתרסק בפארק אוורגליידס. ע"פ ה-FBI, החקירה הייתה מאתגרת ומסובכת עקב קושי לזהות את הגורם להתרסקות. שני עובדים נוספים של SaberTech הואשמו בפלילים באירוע אך זוכו לאחר מכן. לולנזואלה-רייס, שבנוסף לאישומים על רשלנות מואשם בהימלטות מפני הליכים משפטיים, היו קשרים באטלנטה, שם התגוררה אשתו לשעבר עם ילדיו, ולצ'ילה, שם התגוררה משפחתו. 

"ניסינו במשך השנים למצוא אותו" מסכמת פרוג, "אני חיה ונושמת את המקרה הזה כבר הרבה שנים". 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE