הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תערוכה: הצייר שצייר את הפורטרט של אובמה, קהינדה וויילי, מציג את ישראל דרך עיניו
בשני ציורי ענק רואים שני גברים אתיופיים שנראים כנסיכים. בעוד הם ישבו לציור הפורטרט שלהם הם סיפרו לוויילי על מסעם מאתיופיה לישראל וכיצד מצאו את מקומם בקהילה דרך מוסיקת ההיפ הופ

עד ה-2 בספטמבר, מציגים במוזיאון היהודי מרכז הסקירבול, שבלוס אנג'לס, התערוכה, העולם במה: ישראל דרך עיניו של קהינדה וויילי. התערוכה המיוחדת במינה, מציגה ציורים של וויילי, שצייר גם את הפורטרט המפורסם של נשיא ארצות הברית לשעבר, ברק אובמה, המוצג בימים אלה בגלריית הסמית'סוניאן, בוושינגטון.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


בשני ציורי ענק רואים שני גברים אתיופיים שנראים כנסיכים

 


בתערוכה בלוס אנג'לס, וויילי בחר להציג את ישראל דרך אובייקטים ממועדוני לילה וממרכזי קניות ברחבי ירושלים, תל אביב ולוד. הוא הפך אנשים פשוטי יום לבני מלוכה באמצעות פורטרטים מיוחדים. בשני ציורי ענק רואים שני גברים אתיופיים שנראים כנסיכים. בעוד הם ישבו לציור הפורטרט שלהם הם סיפרו לוויילי על מסעם מאתיופיה לישראל וכיצד מצאו את מקומם בקהילה דרך מוסיקת ההיפ הופ. ההסברים מוצגים לצדי הציורים.

בציוריו חוגג וויילי את הזהות המורכבת של האנשים שצייר, כישראלים, יהודים ואפריקאים. הציורים שלו מתאפיינים בצבעים חיים ובעושר של סמלים מהאמנות ומהמסורת היהודית. וויילי מתגורר בלוס אנג'לס, אך מחלק את זמנו בין בייג'ינג, דאקאר וניו יורק. ניתן לראות את ציוריו ביותר מ-40 מוזיאונים. הציורים שלו ידועים בגודלם ומציגים פורטרטים ענקיים ומרשימים של גברים ונשים.

בציוריו חוגג וויילי את הזהות המורכבת של האנשים שצייר, כישראלים, יהודים ואפריקאים

 


המוזיאון פתוח מדי יום למעט שני, מהשעה 12 בצהריים ועד לשעה 5 אחר הצהריים. בימים שבת וראשון המוזיאון נפתח בשעה 10 בבוקר.

כתובת2701 N Sepulveda Blvd, Los Angeles, CA 90049

אתרskirball.org



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE