הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לאס וגאס: סירק דו סוליי במופע עוצר נשימה לחובבי האקשן וההרפתקאות
סירק דו סוליי מתגאה במספר מופעים מרשימים בלאס וגאס, אחד מהם הוא "קא" הפונה לחובבי האקשן וההרפתקאות. המופע מגולל את סיפורם של אח ואחות שגורשו מטירתם, והוא נערך גם על במה כפולה שזזה - וגם באוויר. עוצר נשימה

אחת ההופעות המרהיבות בלאס וגאס היא "KA" של סירק דו סוליי. המופע עולה בבית המלון MGM ומציע שתי הופעות מדי יום בשעה 7 בערב ובשעה 9:30 בערב. יש מופעי סירק דו סוליי עבור כל אחד ואחת ועבור כל מצב רוח ותחומי עניין. לחובבי הביטלס למשל, יש את המופע LOVE ועבור חובבי האקשן וההרפתקאות יש את KA. 


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אחת ההופעות המרהיבות. KA


במרכז מופע האקרובטיקה והלהטוטים המוסיקלי עומד הסיפור הקלאסי של הטוב מול הרשע. המופע מספר את סיפור מסעם של אח ואחות תאומים שהופרדו בזמן מצור על ארמונם במזרח הרחוק על ידי לוחמים מרושעים. 

הבימה היא בימה כפולה שזזה במהלך ההופעה לחדוות הצופים. לא משנה היכן תשבו, תוכלו לצפות בכיף במופע כי הוא לוקח חלק גם באוויר ומאפשר צפיה נוחה מכל חלקי האולם.

קרקס השמש שונה מקרקסים מקובלים. המופע מתבסס על עלילה שכל חלקיה קשורים זה לזה, אולם יחד עם הפסקול וקטעי השירה שנכתבים במיוחד עבור כל מופע, הקהל מתוודע לסיפור. המופעים כוללים אלמנטים של מופעי רחוב כאקרובטיקה,  לוליינות, סקייטבורדים, רכיבה על אופניים וכן אופרה, בלט ומוזיקת רוק. המוזיקה מושמעת בהופעה חיה על ידי זמרים ותזמורת המהווים חלק מהמופע. 


על בימה כפולה - ובאוויר. סירק דו סוליי


בשל מופעיו המיוחדים נחשב הקרקס לטוב בעולם וחידושיו מופיעים מאוחר יותר בקרקסים אחרים המחקים אותו. 

בנוסף על KA, העולה מדי ערב במלון MGM GRAND, יש לסירק דו סוליי עוד מופעים רבים מרהיבים לא פחות בלאס וגאס: O במלון בלאג'ו, מיטסר במלון אי המטמון, LOVE במלון מיראג', זומאניטי במלון ניו יורק-ניו יורק ובאורלנדו פלורידה - לה נומבה.

כרטיסים החל מ-78 דולר.

www.cirquedusoleil.com

3799 S Las Vegas Blvd, Las Vegas, NV 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE