הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
רשת ראדיסון תשלב מגמות מהתרבות הסקנדינבית ב-160 בתי המלון שלה
מגמות אלה הפכו לפופולריות בעיקר במסגרת התפתחות תרבות הפנאי והחיים הטובים. זאת, עם שילוב של מונחים, כגון "הוגה" (hygge), המתאר מצב של שביעות רצון, רוגע שלווה פנימית וחמימות בשפה הדנית, ו"לאגום" ((lagom, המתאר מתינות ואיזון בשפה השוודית, בחיי היומיום ובסביבה הביתית

רשת בתי המלון, ראדיסון, עומדת לפני תהליך עיצוב מחדש. המותג מבקש ללבוש אווירה סקנדינבית, במסגרת שיפוץ, שמתוכן להתבצע ביותר מ-160 בתי מלון בצפון, מרכז ודרום אמריקה. בשבוע שעבר, הודיעה הרשת על כוונתה להכניס צבעוניות ניטרלית לחדרי האירוח ולאזורים הציבוריים. אך מדובר ביותר משיפוץ. הרעיון הוא ליצור אסתטיקה, המבוססת על "האיזון הטבעי וההרמוני של אורח החיים הסקנדינבי".

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


בקרוב ישולבו המוטיבים הסקנדינבים ב-160 בתי מלון של הרשת

 


לאחרונה השתלבו באורח החיים של רבים מספר מגמות שמקורן בתרבות הסקנדינבית. מגמות אלה הפכו לפופולריות בעיקר במסגרת התפתחות תרבות הפנאי והחיים הטובים. זאת, עם שילוב של מונחים, כגון "הוגה" (hygge), המתאר מצב של שביעות רצון, רוגע שלווה פנימית וחמימות בשפה הדנית, ו"לאגום" (lagom), המתאר מתינות ואיזון בשפה השוודית, בחיי היומיום ובסביבה הביתית. המהלך החדש עליו הודיעה הרשת צפוי לשלב את כל אלה בתוך מתחמי בתי המלון. 

הרשת מבקשת לשלב מגמות, שהפכו לפופולריות בעיקר במסגרת התפתחות תרבות הפנאי והחיים הטובים

 

 

עם המראה החדש, הרשת מבקשת לשדר פשטות וטוב טעם, שיוצרים חוויות מתמשכות. חוויות אלה עשויות להתרכז סביב מרחבים חברתיים ואיכות חיים, כגון מסעדות וברים.

רשת המלונות נמצאת בבעלות קבוצת ראדיסון, הכוללת שבעה מותגים נוספים, בהם גם ראדיסון בלו וראדיסון רד. הרשת לא מסרה פרטים באשר ללוחות הזמנים של השיפוץ המתוכנן. 

המטרה היא ליצור חוויה מתמשכת, המרוכזת סביב מרחבים חברתיים ואיכות חיים

 

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE